motor invoeren uit het buitenland

dirk twinn

MF'er
13 jan 2006
102
0
joure
beste mfers

voor een tijd geleden heb ik een aprilia falco sl 1000 gekocht super vet ding.
toen ik heb acht dagen had liet ik een maat van mij erop. die reed hem binnen 5 min. totall loss. dus ik moet nu een nwe hebben en graag zogoedkoop mogelijk want volgens mij kan ik de vergoeding van hem wel op mijn buik schrijven of we moeten het via de rechter doen.

wat voor rompslomp en kosten komen er allemaal bij kijken om een motor in te voeren. leeftijd is ongeveer 2001 en 2002.

wie kan mij helpen met dit.
 
beste mfers

voor een tijd geleden heb ik een aprilia falco sl 1000 gekocht super vet ding.
toen ik heb acht dagen had liet ik een maat van mij erop. die reed hem binnen 5 min. totall loss. dus ik moet nu een nwe hebben en graag zogoedkoop mogelijk want volgens mij kan ik de vergoeding van hem wel op mijn buik schrijven of we moeten het via de rechter doen.

wat voor rompslomp en kosten komen er allemaal bij kijken om een motor in te voeren. leeftijd is ongeveer 2001 en 2002.

wie kan mij helpen met dit.


Motor importeren vanuit Duitsland, een uitleg

ajb....leesvoer. wel allemaal lezen he. staat een schat aan info in. Succes! Oh ja, je kunt er ook nog al je vragen kwijt mbt importeren ;)


Oh ja fijne vriend :X :X :X :X B| B| B| B|
 
beste mfers

voor een tijd geleden heb ik een aprilia falco sl 1000 gekocht super vet ding.
toen ik heb acht dagen had liet ik een maat van mij erop. die reed hem binnen 5 min. totall loss. dus ik moet nu een nwe hebben en graag zogoedkoop mogelijk want volgens mij kan ik de vergoeding van hem wel op mijn buik schrijven of we moeten het via de rechter doen.

wat voor rompslomp en kosten komen er allemaal bij kijken om een motor in te voeren. leeftijd is ongeveer 2001 en 2002.

wie kan mij helpen met dit.

Ik heb toevallig een Aprilia SL1000 uit 2000 te koop!
Als je meer wilt weten stuur een mail!
 
Terug
Bovenaan Onderaan