Motor invoeren????

9 mei 2002
2
0
Alphen a/d Rijn
Ik ben op het moment op zoek naar een nieuwe (tweedehands) motor.
Nu is het mij opgevallen dat motoren in belgie en duitsland nogal eens wat minder willen kosten.
Maar heeft iemand enig idee welke kosten(btw/bpm/.....) er nog bij komen als je een motor invoert.
En heeft iemand hier misschien ervaring mee?
 
utfsey.gif


www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4597 bijvoorbeeld ;)
 
Misschien ga ik een motor invoeren vanuit Belgie of Duitsland. Zit alleen met m'n kleine rijbewijs, in het buitenland een proefrit maken zal ook wel niet lukken (ik wil dus een motor zonder begrenzing kopen), ja particulier. Als ik maar eind van de zomer een motor heb.
 
Laatst bewerkt:
Hiero nog een, wil ook een motor uit Duitsland halen. Zo snel mogelijk, maar er ontbreken twee dingen. 1. Het rijbewijs en 2. de financien (bijdragen zijn welkom :+ )

Nederland is gewoon een kloteland, qua prijzen dan...
 
Laatst bewerkt:
Hiero nog een, wil ook een motor uit Duitsland halen. Zo snel mogelijk, maar er ontbreken twee dingen. 1. Het rijbewijs en 2. de financien (bijdragen zijn welkom :+ )

Nederland is gewoon een kloteland, qua prijzen dan...

Hier ook 3 dingen :

Geld, een auto met aanhanger (mijn auto heeft geen trekhaak) en het rijbewijs ;)

Maar particulier koop je hier ook vaak goeie motoren alleen liggen in het buitenland de particuliere prijzen nog lager.
 
Ik heb ook een motor geimporteerd.
En scheelt heel wat duiten. :9
ALs je vragen heb mail me maar.
Ik heb de hele route van invoeren gehad.
En om je een goede tip te geven.
http://www.motorimport.myweb.nl/
program.gif

Wordt je flink wijzer van.
En op duitse sites kijken voor je droom bike.
 
Hiero nog een, wil ook een motor uit Duitsland halen. Zo snel mogelijk, maar er ontbreken twee dingen. 1. Het rijbewijs en 2. de financien (bijdragen zijn welkom :+ )

Nederland is gewoon een kloteland, qua prijzen dan...
waarom zijn er dan zoveel hier die het wel kunnen ????????
 
ik heb is ff p die site gekeken leuke site btw weet wel waar me volgende bike vandaan komt.

maar heb ook is zo,n bpm berekening gedaan
bij een fiets van 30.000 gld
en 5 jaar oud.

kom uit op 1440 gld voor zo,n fiets

* klopte niet wat verkeerd in getikt*

komt er dus op neer als je je best doet heb je een blade voor 5000€ uit 97
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan