:) Motor is rood, dus ik ook..

Ik ga zodra ik m'n rbw heb heel misschien een groene ZX-6R kopen en dan wil ik m'n haar laten invlechten met kawa groen ertussen...lijkt me wel 8-) , maarre eerst dat rbw he ook wel handig :P

Ah, nah dan zorg ik wel dat ik inmiddels echt rood haar heb, kun je lachen. :+
 
Wannabe... :j (welgemeende fuck you)

Ik geloof niet dat ik je begrijp. Maar ik denk dat je een beetje jaloers bent. Beetje zielig maakt dat je wel.

Iedereen wil een mooie bike, of de bike van zijn / haar dromen. Niet iedereen zit in die positie en/of heeft er de middelen toe. Iemand die dat wel heeft heeft dus de mazzel. Iemand die het niet heeft de pech. Maakt dat de geluksvogel tot een wannabe?

Als de persoon er niet arrogant onder wordt mag je best blij voor hem zijn.

Gun elk ander het licht in de ogen!
 
Ik geloof niet dat ik je begrijp. Maar ik denk dat je een beetje jaloers bent. Beetje zielig maakt dat je wel.

Iedereen wil een mooie bike, of de bike van zijn / haar dromen. Niet iedereen zit in die positie en/of heeft er de middelen toe. Iemand die dat wel heeft heeft dus de mazzel. Iemand die het niet heeft de pech. Maakt dat de geluksvogel tot een wannabe?

Als de persoon er niet arrogant onder wordt mag je best blij voor hem zijn.

Gun elk ander het licht in de ogen!

Ja als ie nou vriendjes met 'm wordt en een beetje slijmt krijgt ie misschien ook nog wel een mooie dure motor :)

Leuk toch als je de mogelijkheid hebt om een dure motor te kopen met jonge leeftijd ? Als je de cash hebt, why not ? Had ik geen auto gekocht, dan had ik nu ook geen GSXF maar wel iets anders, maar dat maakt me echt niet minder gelukkig hoor. Zo lang het maar meer dan 50cc is en op 2 wielen rijd.. :)


Maaruh komt de pic nog Martin of heb ik 'm over het hoofd gezien? ;) Collega van me had een keer fel-rood haar, stond leuk.
 
Op vrijdag 21 juni 2002 12:06 schreef JK het volgende:Maaruh komt de pic nog Martin of heb ik 'm over het hoofd gezien?...
Op donderdag 20 juni 2002 18:08 schreef martinweb.nl het volgende:
...
full
Die stond er al...
 
Het is ook maar een 1/2 hoofd..

De volgende keer wil ik wel ff een rode spuitbus meenemen om het echt[/b] rood te maken })
 
Ik geloof niet dat ik je begrijp. Maar ik denk dat je een beetje jaloers bent. Beetje zielig maakt dat je wel.

Iedereen wil een mooie bike, of de bike van zijn / haar dromen. Niet iedereen zit in die positie en/of heeft er de middelen toe. Iemand die dat wel heeft heeft dus de mazzel. Iemand die het niet heeft de pech. Maakt dat de geluksvogel tot een wannabe?

Als de persoon er niet arrogant onder wordt mag je best blij voor hem zijn.

Gun elk ander het licht in de ogen!

Geloof niet dat hij het negatief bedoelde. Zo heb ik het niet opgepakt. Ben nogal positief ingesteld. :)
 
Geloof niet dat hij het negatief bedoelde. Zo heb ik het niet opgepakt. Ben nogal positief ingesteld. :)

Dat idee kreeg ik wel behoorlijk en daar zeg ik dan wat van. Maaruu, misschien heeft hij wel gelijk en ben jij zo'n verwend nest dat nog nooit heeft gewerkt en altijd alles van pappa krijgt! :j deze is dan dus voor jou! Jij luie nutteloze student!



;) :) :+
 
Dat idee kreeg ik wel behoorlijk en daar zeg ik dan wat van. Maaruu, misschien heeft hij wel gelijk en ben jij zo'n verwend nest dat nog nooit heeft gewerkt en altijd alles van pappa krijgt! :j deze is dan dus voor jou! Jij luie nutteloze student!



;) :) :+

Ik waardeer het van je hoor... :P Maar JK weet het hele verhaal. }) Mag hij het uitleggen.
 
Er zit niet echt veel rood in.
Ik heb er weleens over na zitten denken om mijn haar kawagroen te doen :)
Misschien dat ik het ooit nog eens doe.
Nu heb ik niet meer zoveel haar op mijn hoofd *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan