:) Motor is rood, dus ik ook..

Martin@81

MF veteraan
14 feb 2002
2.982
2
Jullie kennen misschien nog wel de foto van m'n gele SVS en ik erbij met blond (geel) haar.

Nogal wat mensen in m'n omgeving hebben gereageerd of ik nou ook m'n haar rood laat maken nadat ik de rode Mille gekocht heb.

Het antwoord is jah! :+ Sinds vandaag ben ik rood. Mooi rood is niet lelijk of zo... ;)

Ehm, foto komt of zo?
 
Hehe kwou net zeggen: PICCIE :)

eerst zien dan geloven ;)

Lukt niet om er een goede foto van te maken alleen, je ziet er dan nagenoeg niks van...

Even wachten tot het droog is, de zon schijnt, naast m'n motor sta en dan iemand heb die ff een foto kan maken... :)
 
Nog steeds niemand in de buurt... Nah ja, zelf maar een foto gemaakt. Het is wat moeilijk te zien zo. Volgende keer wat feller / roder... Maar het is te zien!

full
 
ik wil niet onbeleefd zijn...maar waar betaal je al die motoren ingodsnaam van als student... :? :?

rijke papa..? ;)
 
Haar moet echt nog roder hoor... lijkt nu op een Mille die in de blubber hebt gelegen, en dat wil je toch niet... ;)

Ja dat idee krijg ik ook. Ik dacht eerst dat rood wel heftig zou zijn, maar dat valt best mee. Volgende keer meer rood dus...

En voorlopig alleen kleurtjes, geen bijzondere vormen haar.

Maar goed, ik wacht op de eerste die Kawa-groen doet... })

[edit]Het is trouwens toeval hoor. Enige weken geleden toen ik naar de kapper ging wilde ik weer es wat anders dan donker en blond. Toen stelde ze al rood voor. Toen heb ik gezegd de volgende keer, ff wennen. En toevallig heb ik in die tijd een rode Mille gekocht.[/edit]
 
Op donderdag 20 juni 2002 23:01 schreef martinweb.nl het volgende:Maar goed, ik wacht op de eerste die Kawa-groen doet... })

Ik ga zodra ik m'n rbw heb heel misschien een groene ZX-6R kopen en dan wil ik m'n haar laten invlechten met kawa groen ertussen...lijkt me wel 8-) , maarre eerst dat rbw he ook wel handig :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan