Motor jas wassen

Fazer128

MF'er
13 apr 2004
85
0
Hoofddorp
Hey

Heeft er iemand ervaring met het wassen van een motorjas en of broek.Waar gore-tex in zit.
Ik heb gehoort, als een jas met gore-tex begint begint door te lekken in de regen dat je hem dan moet wassen. Schijnt het membraam vuil te zijn. :? Klopt dat heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn jas van MQP begint als het regent bij de mouwen door te lekken, na ongeveer een half uurtje :] . Als het over gaat wanneer je de jas wast wil uik dat eens proberen.

Moet je daar ook nog een speciaal middel voor hebben?

Hoor het graag. Alvast bedankt.

:W
 
Hey

Heeft er iemand ervaring met het wassen van een motorjas en of broek.Waar gore-tex in zit.
Ik heb gehoort, als een jas met gore-tex begint begint door te lekken in de regen dat je hem dan moet wassen. Schijnt het membraam vuil te zijn. :? Klopt dat heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn jas van MQP begint als het regent bij de mouwen door te lekken, na ongeveer een half uurtje :] . Als het over gaat wanneer je de jas wast wil uik dat eens proberen.

Moet je daar ook nog een speciaal middel voor hebben?

Hoor het graag. Alvast bedankt.

:W

mqp is geen gore tex en alsie echt lek is dan vrees ik dat je toch toe bent aan een andere jas.

anders protectie eruit, vloeibaar wasmiddel. op wolwas en niet centrifugeren en lekker uithangen om te drogen.
als je wasmachine niet vertrouwd gewoon ff in de handwas met vloeibaar wasmiddel.
 
mqp is geen gore tex en alsie echt lek is dan vrees ik dat je toch toe bent aan een andere jas.

anders protectie eruit, vloeibaar wasmiddel. op wolwas en niet centrifugeren en lekker uithangen om te drogen.
als je wasmachine niet vertrouwd gewoon ff in de handwas met vloeibaar wasmiddel.

Het is misschien geen echte gore tex maar waarschijnlijk wel een imitatie ervan. (ervan uitgaand dat het geen leren pak is)
Het is idd. zo dat wanneer het membraam verstopt zit met vuil hij na het wassen weer zo goed als waterdicht is. Je moet bij een motorzaak of een buitensport winkel speciaal wasmiddel voor Gore tex (en imitatie) halen. Op 30C wassen en niet centrifugeren en zeker niet in de droger doen.
Als je normale zeep gebruikt dan sloop je het membraam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan