motor jatten..

Hey whimpey...


kusje005.gif


Ddaaaaagggg.gif
 
ik kocht een r1100rs van 13 jaar oud. Met een alarm met certificaat door een dealer ingebouwd.
En van dat alarm wilde ik af.
Voor het demonteren had ik een halve dag uitgetrokken, certificaat...door dealer ingebouwd...
pff dat word wat.
Na 15 minuten was het gefikst.
details vertel ik niet, maar als alle alarms zo ingebouwd worden kan je net zo goed niks hebben.
 


jeeeeeiii!!! *O* *O* *O*

nog bedankt hawkeye, ik ben er heel blij mee en vind hem hartsikke mooi :Y
full


graag wil ik iedereen bedanken die dit heeft mogenlijk gemaakt: TS voor het starten van dit topic, mr hawkeye voor het bedenken van het spelletje greedschap raden en het beschikbaar stellen van de hoofdprijs en natuurlijk al m'n hulplijnen thuis :} :} :} _O- _O- :+
 
Op zondag 23 juli 2006 om 11:32 kwakte MrHawkeye het volgende neer:
Als er gvd overal motoren gejat worden en nu op zn top is...ga je gvd toch niet dit soort topics openen?

Nog meer dieven kweken?


Een motorforum waarop toegelicht wordt hoe ze motoren jatten vind ik geen geslaagde actie.


Waarom? omdat er geen fuck tegen te doen is...

Oke deze 'mod' gelooft in 'security by obscurity' maar draait zijn homepage wel op linux, moet de community maar niets meer zeggen over kwetsbaarheden in de kernel?

Alleen handelen naar kennis kan je beschermen en die kennis moet je verspreiden of het nu om computers of motoren gaat.

edit tijpevoudt
 
Oke deze 'mod' gelooft in 'security by obscurity' maar draait zijn homepage wel op linux, moet de community maar niets meer zeggen over kwetsbaarheden in de kernel?

Alleen handelen naar kennis kan je beschermen en die kennis moet je verspreiden of het nu om computers of motoren gaat.

edit tijpevoudt


Volgens mij moet meneer tijpevoudt zich inlezen ;) en niet zo snel oordelen..niet alles lijkt wat het is.
8-)
 
Om een slotje vragen is als om een gele kaart vragen na een schwalbe. De scheids (mod) is daar de aangewezen persoon voor.

En zeker niet zo'n mod-wannabe als haviksoogje :+
 
tja, wat mij betreft ius het aan denmods om een slotje te geven of niet en aangezien mrHawkey geen mod is en dara wel reden voor zal zijn vind ik hem niet echt heel volwassen overkomen, maar goed.

Het is eigenlijk niet eens een -hoe-beveilig-ik-mijn-motor-beter-vraag-topic. Als ik mijn sloten bekijk snapik ECHT niet hoe je die in een paar minuten openkrijgt zonder de hele buurt wakker te maken. Vandaar.

Het lijkt mij niet dat er hier mensen dit topic gaan doorspitten om dan eens lekker op motorjacht te gaan.
 
tja, wat mij betreft ius het aan denmods om een slotje te geven of niet en aangezien mrHawkey geen mod is en dara wel reden voor zal zijn vind ik hem niet echt heel volwassen overkomen, maar goed.

Het is eigenlijk niet eens een -hoe-beveilig-ik-mijn-motor-beter-vraag-topic. Als ik mijn sloten bekijk snapik ECHT niet hoe je die in een paar minuten openkrijgt zonder de hele buurt wakker te maken. Vandaar.

Het lijkt mij niet dat er hier mensen dit topic gaan doorspitten om dan eens lekker op motorjacht te gaan.

Reacties waren idd niet volwassen maar dat is af en toe zo saai.

Ik kan je garanderen dat er genoeg mensen zijn zowel ad verkeerde kant vd wet als de goede kant vd wet die dit forum doorspitten.


Anderzijds waarom ga je niet eerst zoeken, dat vraag ik mij bv af. Maar goed niemand is perfect..toch ;)
 
Op dinsdag 25 juli 2006 om 02:09 vleide MrHawkeye de database met het volgende:
[...]

Reacties waren idd niet volwassen maar dat is af en toe zo saai.
Het is dus wel wat het lijkt.

Ik kan je garanderen dat er genoeg mensen zijn zowel ad verkeerde kant vd wet als de goede kant vd wet die dit forum doorspitten.
En ik kan je garanderen dat morgen om 12 uur de zon op het hoogste punt staat.

Anderzijds waarom ga je niet eerst zoeken, dat vraag ik mij bv af. Maar goed niemand is perfect..toch ;)

Als je mod ambities hebt...
 
Er is maar een beveiliging voor de diefstal

Verzekeren en eerst taxeren laat ze maar jatten.

2de optie is Desert Eagle 5.0 lets rock
 
Terug
Bovenaan Onderaan