motor jatten..

Als dit nou je eerste antwoord was geweest had je ons 10 irritante antwoorden bespaard! Hier heeft de TS wat aan, niet aan dat eerdere gedram.
1 x je mening geven is duidelijk genoeg.

Moraalridder ga lekker je cbr pimpen..of heb ik nu boter op mn hoofd O-)

beetje rellen is veel leuker dan dat semi intelligente gedoe..toch? 8-)
 
by the way: ik vermoed at er gereedschap nodig is dat eennormale sterveling zonder criminele contacten toch niet kan krijgen en als je die criminiele contacten al wel hebt kna je net zo goed aan hen vragen het even voor te doen.


Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig.

Elk slot krijgt een volleerd lockpicker binnen een paar minuten open. De mooiste demonstratie daarvan zag ik jaren terug op een Hacktic event waar de presentator van een workshop lockpicking een brandkast opende die volgens de fabrikant niet te kraken was. De vertegenwoordiger van de fabrikant stond er beteuterd bij te kijken.

Het goede nieuws, dit vereist dermate veel training dat de gemiddelde crimineel dat er niet voor over heeft en degenen die dat wel kunnen, kunnen met hun skills wel iets beters vinden om te jatten dan een motor.

Dat betekent dat de motordief toch vooral op bruut geweld is aangewezen. En met bruut geweld krijg je alles open. Hoe beter het slot hoe meer tijd het kost. De meest geliefde optie is dan ook een motor gewoon in een busje te tillen. Wil je dus redelijk zeker zijn dat ze jouw motor laten staan en liever die van een ander pikken dan moet je zorgen dat hij met een beter slot vaststaat aan een vast voorwerp (lantaarnpaal, boom) en liefst ook nog dat die andere motor duurder is ;)
 
Elk slot krijgt een volleerd lockpicker binnen een paar minuten open. De mooiste demonstratie daarvan zag ik jaren terug op een Hacktic event waar de presentator van een workshop lockpicking een brandkast opende die volgens de fabrikant niet te kraken was. De vertegenwoordiger van de fabrikant stond er beteuterd bij te kijken.

Het goede nieuws, dit vereist dermate veel training dat de gemiddelde crimineel dat er niet voor over heeft en degenen die dat wel kunnen, kunnen met hun skills wel iets beters vinden om te jatten dan een motor.

Dat betekent dat de motordief toch vooral op bruut geweld is aangewezen. En met bruut geweld krijg je alles open. Hoe beter het slot hoe meer tijd het kost. De meest geliefde optie is dan ook een motor gewoon in een busje te tillen. Wil je dus redelijk zeker zijn dat ze jouw motor laten staan en liever die van een ander pikken dan moet je zorgen dat hij met een beter slot vaststaat aan een vast voorwerp (lantaarnpaal, boom) en liefst ook nog dat die andere motor duurder is ;)

mr Hawkeye ?

-O- -O- -O-
 
Elk slot krijgt een volleerd lockpicker binnen een paar minuten open. De mooiste demonstratie daarvan zag ik jaren terug op een Hacktic event waar de presentator van een workshop lockpicking een brandkast opende die volgens de fabrikant niet te kraken was. De vertegenwoordiger van de fabrikant stond er beteuterd bij te kijken.

Het goede nieuws, dit vereist dermate veel training dat de gemiddelde crimineel dat er niet voor over heeft en degenen die dat wel kunnen, kunnen met hun skills wel iets beters vinden om te jatten dan een motor.

Dat betekent dat de motordief toch vooral op bruut geweld is aangewezen. En met bruut geweld krijg je alles open. Hoe beter het slot hoe meer tijd het kost. De meest geliefde optie is dan ook een motor gewoon in een busje te tillen. Wil je dus redelijk zeker zijn dat ze jouw motor laten staan en liever die van een ander pikken dan moet je zorgen dat hij met een beter slot vaststaat aan een vast voorwerp (lantaarnpaal, boom) en liefst ook nog dat die andere motor duurder is ;)


Wie gaat er nou bruut geweld gebruiken of lock picken...tjezus...Elke metaalbewerker weet het ... |(
 
Opnieuw afrijden kreng! })


Waar heb ik dat nou aan verdiend..d8 dat je mn vriendje was ;( Wat een welkom ;( ;(


Bedoel doe tegen jou toch ook niet zo lullig...vind ik echt een lullige opmerking...

nieuwe stekels ofzo?











































Ga je uitroken, hond 8-) _O-
 
Wow die hawkeye... :N

En ik maar denken dat de gemiddelde leeftijd op dit foum boven de 3 jaar ligt.. B|


Sommige sloten, volgens mij van kryptonite? zijn gewoon te openen met een viltstift, ff poeren en hij was open.
 
Heb zelf eens m'n eigen motor "gejat" toen m'n alarm op hol sloeg en continue bleef loeien. Eerst die sirene er af gerukt, daarna werd het wat lastiger om de startonderbreker te omzeilen, maar na wat gepuzzel en de juiste draden doorknippen was dat ook geen probleem meer. Sloten nog nooit geprobeerd alleen :P


Bij je eigen motor mag je ook gewoon je sleutels gebruiken hoor. Is wat makkelijker.
 
gewoon met een paar man in een busje tillen :9 1 minuutje werk

en dan heb je nog mensen die motoren alleen op contactslot hebben staan *O*
 
Wow die hawkeye... :N

En ik maar denken dat de gemiddelde leeftijd op dit foum boven de 3 jaar ligt.. B|


Sommige sloten, volgens mij van kryptonite? zijn gewoon te openen met een viltstift, ff poeren en hij was open.

lijkt me leuk...wil je 's ochtends naar je werk, heel je motor en slot onder de viltstift...is het ze niet gelukt omdat het de verkeerde kleur was _O- _O- _O- :+
 
Wow die hawkeye... :N

En ik maar denken dat de gemiddelde leeftijd op dit foum boven de 3 jaar ligt.. B|


Sommige sloten, volgens mij van kryptonite? zijn gewoon te openen met een viltstift, ff poeren en hij was open.


;) message from wizzkid:


fout antwoord...ik heb DE METHODE NOG STEEDS NIET GEZIEN!
 
Terug
Bovenaan Onderaan