MIOB
MF veteraan
- 18 sep 2004
- 12.215
- 46
Hoe doe je dat??
Maak je geen zorgen, ik was het echt niet van plan te gaandoen, maar je moet je vijand kennen.Mijn motor staat altijd op stuurslot, 2 schijfremsloten (1 ondingetje, zat er bij de koop al bij en een art4 slot) en met een art kettingslot van abus aan een abus muuranker, toch schijnt alles met een in een minuutje of wat geregeld te zijn.
Ik heb die sloten eens bekeken en ik snap niet hoe je die doorkrijgt, echt niet. Schijfremslot is dus art4, dat betekend dat ze er waarschijnlijk 4 minuten minimaal voor nodig hebben, het zou mij in 4 maanden nog niet lukken denk ik.
En hoe ze dat contact en stuurslot ontwijken zonder eerst de halve motor te demonteren snap ikook echt niet. Als je je motor met een defect contactslot/stuurslot bij de dealer achterlaat ben je volgensmij een paar uurlonen armer voor je hem terug hebt.
Ondanks dit en ondanks de startblokkeringen (hss van Honda geloof ik) schijnen veel motoren toch in een kwestie van minuten weggereden kunnen te worden, onbegrijpelijk. (en dan heb ik het niet over optillen en ineen busje zetten).
Ik ben echt benieuwd hoe ze dat nou doen. Dit alles omdat mijnmootrinmiddels dor gezuer met dewoningbouw volin het zicht bijna op de straatmoet staan, ik heb van de week al aangifte gedaan vabn vervnieleing (alles en iedereen zit eraan, rem/koppelingshedelafstellingen worden verzet, krassen op de tank, bij het zadel en op de kuip, lichtknoppen omgezet, knipperlicht aan etc, etc..) maar ik ben als de dood dat ze hem een keer jatten.
Maak je geen zorgen, ik was het echt niet van plan te gaandoen, maar je moet je vijand kennen.Mijn motor staat altijd op stuurslot, 2 schijfremsloten (1 ondingetje, zat er bij de koop al bij en een art4 slot) en met een art kettingslot van abus aan een abus muuranker, toch schijnt alles met een in een minuutje of wat geregeld te zijn.
Ik heb die sloten eens bekeken en ik snap niet hoe je die doorkrijgt, echt niet. Schijfremslot is dus art4, dat betekend dat ze er waarschijnlijk 4 minuten minimaal voor nodig hebben, het zou mij in 4 maanden nog niet lukken denk ik.
En hoe ze dat contact en stuurslot ontwijken zonder eerst de halve motor te demonteren snap ikook echt niet. Als je je motor met een defect contactslot/stuurslot bij de dealer achterlaat ben je volgensmij een paar uurlonen armer voor je hem terug hebt.
Ondanks dit en ondanks de startblokkeringen (hss van Honda geloof ik) schijnen veel motoren toch in een kwestie van minuten weggereden kunnen te worden, onbegrijpelijk. (en dan heb ik het niet over optillen en ineen busje zetten).
Ik ben echt benieuwd hoe ze dat nou doen. Dit alles omdat mijnmootrinmiddels dor gezuer met dewoningbouw volin het zicht bijna op de straatmoet staan, ik heb van de week al aangifte gedaan vabn vervnieleing (alles en iedereen zit eraan, rem/koppelingshedelafstellingen worden verzet, krassen op de tank, bij het zadel en op de kuip, lichtknoppen omgezet, knipperlicht aan etc, etc..) maar ik ben als de dood dat ze hem een keer jatten.