motor jobs

beroepsmatig verkeersregelaar motor
stuntman
motorrijder aka cameraman bij wielerronde
 
Een vriend van mij werkte op een bedrijf in de ontwerpen van gebouwen. Ik weet dat zij ook motoren van de zaak hadden zodat ze tussen de files door konden rijden om op afspraken op tijd te komen. Is natuurlijk ook een oplossing *D
 
Er waren laatst toch ook van die motorrijders met een reclamebord op hun rug, die tussen de files door reden? Was meen ik ook een topic over.

Maarre, zou motorrijden leuk blijven als je het de hele dag voor je werk moest zou mogen doen?
 
Er waren laatst toch ook van die motorrijders met een reclamebord op hun rug, die tussen de files door reden? Was meen ik ook een topic over.

Maarre, zou motorrijden leuk blijven als je het de hele dag voor je werk moest zou mogen doen?

:Y Echt wel, als ze me morgen vroegen om motoragent te worden (KLPD) te worden wegens uitzonderlijke kwaliteiten O-) dan zeg ik nu mijn baan op en kom naar Driebergen voor het aantrekken van een motorpak. :]

(als ex-militair weet ik wel hoe met wapens om te gaan en de wet....al doende leert men toch }) )
 
Stuntrijden! alleen verdient het niet goed genoeg om er van te bestaan.. alhoewel dit soort momenten het dan allemaal weer waard maken:

IMG_5105-Edit-2.jpg
 
Whahahahaha sorry man maar ik geef nu eenmaal altijd gewoon me mening

enne dit is de mijne

main.php
 
Laatst bewerkt:
snap je nou wat ik bedoel.. tuurlijk is ze fris! maar je zeikt mij en mijn vriendin natuurlijk wel ff lullig af gozer.. ik val niet op donkere dames, jij niet op blonde sletten.
 
hehe ja psies maar ik kan me ook niet echt druk maken wat anderen over mij of me vrouw denken.

Alleen jij post een foto met daarboven de text "leuke momenten". Ik kan dan niet weten dat jij dat bent en je meisie........ dus ik geef gewoon me mening over wat ik lees......

Hier bedoel ik dus mee te zeggen dat ik niet bewust je meisie afzeik.........

En sorry man als je je lullig voelt... ik koop wel een paar biertjes voor je op de mmf of op de beurs als je daar mocht zijn.......
 
snap je nou wat ik bedoel.. tuurlijk is ze fris! maar je zeikt mij en mijn vriendin natuurlijk wel ff lullig af gozer.. ik val niet op donkere dames, jij niet op blonde sletten.

moeten we dit ..... B|


laat haar het maar niet lezen. _O-


no offence maar volgens mij zit je op een stunmotor....
Dan heb je altijd een streepje voor op de niet-stunters.... :} (althans bij mij)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan