motor keuren noord holland

MCE

Die hard MF'er
21 jun 2009
268
0
Bij de aanschaf van een motor van een particulier lijkt het me verstandig de motor door een bedrijf te laten keuren. Ik heb een mooie motor gezien in Heerhugowaard en ben benieuwd of iemand in deze omgeving ervaring heeft met een professionele motorzaak welke de motor kan keuren.

Graag hoor ik het ��
 
Zelf heb ik een goede ervaring met Snoek Motoren.
Heb hier zelf mijn motor gekocht. Goede zaak, en goede service.
Ze zijn wel heel erg Honda Minded.. Dus ik weet niet wat voor motor het is die je wil kopen?
Maar goed, ieder ander merk zullen ze hun hand ook niet voor omdraaien.
Vaak hebben ze het wel erg druk en dan gaan hun vaste klanten voor. Maar je kan altijd proberen of ze een gaatje hebben.

Ze zitten in Heerhugowaard.. zou prima te doen moeten zijn om daar langs te rijden. :W
 
o dat zou ik kei lollig vinden als iemand mijn particuliere motor zou kopen.
kan je altijd wat van leren :)
 
Ik denk niet dat een particulier er op staat te wachten dat Eric van Lent zijn motor uitelkaar gaat trekken.

Denk dat hij hem ook wel weer in elkaar zet hoor.

Ik zou mijn twijfels krijgen als de verkoper er niet mee akkoord zou gaan.
(kortom, lekker een andere zoeken)
 
Thanks voor de reacties. Ik ga vanmiddag bij een Yamaha FZ8 kijken en een proefritje maken. Proefrit en keuren etc. vind de verkoper helemaal geen probleem. Na de testrit zal ik kijken of ik de motor laat keuren of dat ik hem op vertrouwen koop als hij goed bevalt :)
 
MADRAcing in Noord Scharwoude doet idd aankoop keuringen.
Volgens mij nog wel deze week dicht ivm vakantie (of dat was vorige week, staat vast op hun website)
 
Terug
Bovenaan Onderaan