Motor kiezen

TaknMdwN

Rookie
14 jul 2019
18
14
Hallo allemaal,

Ik zoek een nieuwe motor, maar kan echt heel moeilijk iets vinden.

Budget max: 6500
Liefst Japanse motor
Liefst vanaf 1000cc. Een 650 is echt te licht.
Moet een passagier mee kunnen, soms ga ik met mijn vriendin naar Duitsland een paar weekjes. Ze moet wel wat comfortabel kunnen zitten(goldwing is niet nodig)
90% van de tijd rij ik er alleen op.
Kwa wendbaarheid tussen een tracer 900 gt en een fjr1300 is prima.
Moeten 3 koffers op kunnen.

Misschien weet iemand iets.

Heb een cbf1000f (2010) proef gereden vorige week. Was verder prima, maar een beetje saai en motor bleek uit België te komen. Heb liever een Nederlandse motor. Wat vinden jullie van een import motor?

Hoop dat iemand kan helpen 🙄
 
Je geeft in een ander bericht aan je zorgen te maken over de gestelde 180 kg bij de tracer, is dit de reden om te kijken naar een andere?
 
Vandaag ook nog gereden op een Varadero. Zat wel erg goed, en stuurgedrag was ook best ok. Wel erg zware motor, geen brandstofmeter, en hoog benzine gebruik. Geluid vond ik wel chill. Morgen een proefrit op de Blackbird. Vond ook de cbf1000f niet tegenvallen, maar wel wat saai.

De rit van morgen zal vast een hele andere ervaring zijn. Ik zal eens kijken wat er te krijgen is wat betreft koffers en andere accessoires.
 
Pan European ST1300

Lange ritten samen geen probleem en als ik alleen aan het rijden was dan kon je evengoed sportief rijden.
Zijkant bandjes werden gewoon netjes opgereden. Motorzaak verbaasde zich iedere keer weer. Laarzen over de grond haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan