motor kleding

sjwoops

MF veteraan
25 mrt 2006
11.371
0
heythuysen
weten jullie nog goede zaken voor motorkleding goedkoop graag :9 liefst in de buurt van limburg. links zijn vooral welkom :9 8-)
 
geen idee, maar eerlijk gezegt zou ik nooit bezuinigen op motorkleding.
Eerstens om kwaliteitsoverwegingen en ik heb gemerkt dat in de zomermaanden als het zo snik heet is met goede kleding het echt te doen is heb zelf textiel eerstens voor waterdichtheid, en koelte in de zomer en warmte in de winter.

Greetz Kris :]
 
okeej bedankt maar ik denk toch dat ik voor leer ga omdat ik racer wil gaan rijden staat mooier vind ik :]
 
ps kijk voor goedkope kleding op motozoom.nl ze hebben ook een kleine vestiging in utrecht om eventueel te passen. In de winkel staat niet veel bel ze vantevoren of ze hetgeen wat je zoekt in de winkel hebben staat veel mooie combinaties en complete lederen pakken in mooie kleuren die je op je motor kan afstellen :]
 
Ik ben het er inderdaad mee eens dat je niet op je kleding moet bezuinigen maar voor een goede prijs kun je bij cycle shop in Heerlen een leuk pak bij elkaar vinden. Ook in Aachen heb je diverse motorzaken die motorkleding van een goede kwaliteit verkopen en bovendien zijn deze vaak goedkoper dan in NL :}

Ik hoop dat je hiermee iets verder komt.

Groetjes
 
Misschien eens kijken bij Hein Gericke of zo? Daar vind je ook heel betaalbare kledij en het bevalt mij tot nu toe erg goed (ben er wel nog niet mee gevallen).
 
Als je toch in Limburg zit, kan je het beste even grens over. Goedkoperrrr.
 
Ga eens naar een Louis shop in Duitsland, daar zijn op dit moment vele aanbiedingen. Mijn schoonzus is vandaag naar Louis in Osnabruck geweest en heeft een hele mooie textieljas voor €45,= gekocht.
In het Roergebied zijn genoeg Louis winkels.
 
okee bedankt voor alle reply's maar wat zouden jullij doen voor op de racer een compleet pak of een losse jas en een losse broek
 
okee bedankt voor alle reply's maar wat zouden jullij doen voor op de racer een compleet pak of een losse jas en een losse broek
veel van die leren combi's zijn 2 delig. is wel relaxt voor op een terras, hoef je niet alles uit te doen, kan je alleen jas uit doen (of broek als je der zoeen bent)
 
ik zit op nog geen 80 km van een superstore van louis, als zel gunstig sind dan ga ik daar eens een kijkje nemen ;)
 
www.fc-moto.de :Y
www.louis.de :Y
www.hein-gericke.de :Y

Je hebt er ook nog een Polo http://www.polo-motorrad.de (www.polo-motorrad.de)

Quote "Winkels liggen alle 3 op een 500 meter van elkaar in Aken."

Hein gericke ligt toch echt verder uit de buurt (rothe erde)
FC-Moto en Louis restposten liggen rand centrum.
Louis megastore bij afrit snelweg, polo 1 straat verder.
 
Ik zou zeker voor een combi gaan omdat dit nu eenmaal flexibeler is. Geloof me met een pak in de zon op de tribune in Assen zitten (of rond lopen) is echt geen pretje. Jas kun je afritsen, bij slechter weer kun i.p.v. je leren jas ook een textieljas dragen met je leren broek eronder.

Tenzij je wil gaan racen, ja dan is een pak verplicht maar ik neem aan je dat nog niet gaat doen. Daarbij praat je dan over pakken die je voor 600 euri lang niet hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan