motor kleding??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad Donkey

MF'er
2 jul 2004
124
0
harderwijk
He! zal wel niet de eerste zijn die hier over begint en zeker ook niet de laatste.
Motorkleding moeten ze dat niet verplicht maken zoals de helm plicht.
iK weet iedereen moet het zelf weten enz enz maar in een korte broek en hempje :?

Maar nu met het warme weer zie je ZE weer .
jaha het is je eigen vel en ik wil niemand regels opleggen maar toch.
Als het regent trek je regen kleding aan en anders ga je toch niet rijden.
Als het 30 graden is trek je pak aan ook, al is he dan ook geen lekker weer om te rijden ,toch?
Dus wel of niet vreplicht stellen zoals de helm ik ben voor wie nog meer????
 
Mf-ers willen geen verplichtingen :X
Voor kleding-topics even op gebruiker Hewi zoeken, is meest recente dacht ik ;)
 
He! zal wel niet de eerste zijn die hier over begint en zeker ook niet de laatste.
Motorkleding moeten ze dat niet verplicht maken zoals de helm plicht.
iK weet iedereen moet het zelf weten enz enz maar in een korte broek en hempje :?

Maar nu met het warme weer zie je ZE weer .
jaha het is je eigen vel en ik wil niemand regels opleggen maar toch.
Als het regent trek je regen kleding aan en anders ga je toch niet rijden.
Als het 30 graden is trek je pak aan ook, al is he dan ook geen lekker weer om te rijden ,toch?
Dus wel of niet vreplicht stellen zoals de helm ik ben voor wie nog meer????

Heb ik ook wel eens gedacht, gewoon verplichten. Maarja, hoe moet dat dan bijvoorbeeld met bromfietsers en wielrenners, die halen ook wel snelheden van dik boven de 60 km/h. Ik rijd trouwens ook wel eens in mijn spijkerbroek naar het werk of om even te tanken.
 
Volgens mij is hier al eens een topic over geweest toen goede kleding met lessen verplicht werd ofzo.
Volgens mij was de meerderheid toen tegen verplicht stellen.
 
dat denk ik ook zo vaak nee niet weer 1 als ze liggen te huilen op het asfalt

Ik denk als je ze ziet huilen op het asfalt je zelf altijd je leer aandoet... :X
Na mijn ervaring denk ik niet dat ikt altijd aan zal doen, want tis immers bij het stunten gebeurd, dus als ik ff boodschappen ga doen, moet tanken etc. nog steeds in t shirt en broek ga.
 
Motorkleding moeten ze dat niet verplicht maken zoals de helm plicht.

Nee joh, is lachen man, die fotos van ongelukken ZONDER pak! Tis een goede manier om de menselijke anotomie van binnen te kunnen bekijken!

Helmplicht zouden ze eigenlijk moeten afschaffen. Heb nu algenoeg open benen, armen e.d gezien. Tijd voor de brains!!
 
wat mji betreft schaffen ze de helmplicht weer af. er zijn zoveel dingen die een ander onverstandig kan vinden. zolang het niet verboden is om beschermende kleding aan te trekken doe ik het lekker aan, dat een ander met teenslippers en korte broek rijdt moet hij weten.
 
Hoewel ik zelf niet snel zonder pak op de weg kom, sinds ik een paar jaar geleden in t-shirt en korte broek bij slechts 50 km/h ten val kwam en daardoor 9 weken in de ziektewet zat wegens missend vel enzo, ben ik niet voor regelgeving op dit gebied. Dit terrijn hoort bij de verzekeraars: zo van je komt ten val zonder beschermende (goedgekeurde?) kleding? gevolg is dat je minder betaald krijgt, bijvoorbeeld de ziektekosten niet ofzo. Want anders draai ik indirect voor jou kosten op. toch?

Dit verhaal gaat m.i. ook op voor de helm enzo.


MAzzel,

Roland
 
Ik stel voor om de volgende die een topic over kleding opent te bannen. B|

;)

D'r zijn letterlijk tientallen topics over kleding en daarin verkondigt iedereen high, loud and repeatedly wat ze vinden dat iedereen wel of niet zou moeten dragen. Lees die maar eens door. En als iets je dan nog niet duidelijk is, schop je maar 1 van die topics omhoog. ;)

Deze bijvoorbeeld: Beschermende kleding , of niet ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan