Motor knalt in uitlaat

heleenxxxx

MF'er
19 mei 2022
112
63
Hallo ik heb een vraagje mijn motor hoor je knallen in uitlaat ,hij rijd voor de rest goed wat zou dat kunnen zijn .
Honda shadoo 1100 1988 .
Groetjes Heleen
 
Knallen is juist vaak een te arm mengsel, niet te rijk.


Als het nou blijft, kun je eens proberen je stationairmengsel wat rijker te zetten.
Oke thanks zal er naar kijken of mij dat lukt ?.
Misschien wel filmpje op YouTube
 
Oke thanks zal er naar kijken of mij dat lukt ?.
Misschien wel filmpje op YouTube
Gewoon afblijven , is gewoon een piepkleine lekkage aan het uitlaatsysteem , dat zorgt ervoor dat er frisse zuurstof mee komt en dat zorgt weer dat in je uitlaat af en toe kleine na-verbrandingen ontstaan . Dus nu nog niks mee doen . (pas als ie brult als een leopard tank , de boel maken):+
 
Gewoon afblijven , is gewoon een piepkleine lekkage aan het uitlaatsysteem , dat zorgt ervoor dat er frisse zuurstof mee komt en dat zorgt weer dat in je uitlaat af en toe kleine na-verbrandingen ontstaan . Dus nu nog niks mee doen .
Oke bedankt voor info maak nog wel filmpje
 
ontsteking zomaar wat verlaten is geen goed idee, uitlaatklep krijgt het dan harder te verduren, en er is hier een mooi topic over HD's waarin het oa gaat over te warm worden.

en 2 jaar stilstaan -> carbu kuisen, zeer waarschijnlijk is het stationnaire deel deels verstopt waardoor hij u te arm staat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan