Motor komt niet op toeren, verzuipt?

Nosje88

Rookie
5 feb 2014
6
0
Duiven
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn R6 uit 1999
Gister wou ik een stukje gaan rijden. Het starten ging al lastig maar toen die aansloeg liep die beroerd stationair. Als ik gas geef reageert die wel iets maar komt niet boven de 1500 toeren. Het klinkt alsof die verzuipt want ook met volgas loopt die heel onregelmatig |(. Als ik gas loslaat slaat die af.
Herkent iemand dit probleem? Wil het eerst zelf proberen dus alle tips zijn welkom voordat ik vanalles probeer.

Groet, René
 
De basis is brandstof, lucht en ontsteking. Ga eens kijken of dat allemaal aan komt / werkt.

Als het probleem van de ene op de andere dag is ontstaan kan het zomaar een lekke vacuümslang of losgeschoten inlaatrubber zijn.
 
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn R6 uit 1999
Gister wou ik een stukje gaan rijden. Het starten ging al lastig maar toen die aansloeg liep die beroerd stationair. Als ik gas geef reageert die wel iets maar komt niet boven de 1500 toeren. Het klinkt alsof die verzuipt want ook met volgas loopt die heel onregelmatig |(. Als ik gas loslaat slaat die af.
Herkent iemand dit probleem? Wil het eerst zelf proberen dus alle tips zijn welkom voordat ik vanalles probeer.

Groet, René
R6 uit 1999 heeft neem ik aan ook nog een handmatige choke? Zit di er niet toevallig op? Als dit niet het geval is zou je hem er dan eens op kunnen klikken en kijken of het erger of beter word? Als het erger word dan verzuipt hij inderdaad. Zo niet dat gok ik een vacuüm lekje ergens. Gescheurde / uitgedroogde rubber? Aangekoekte carburateurs door E10 en lang stil gestaan?
 
Bedankt! Hier kan ik wel wat mee. Ga er maandag mee beginnen. Ik tank altijd v-power dus daar zal het niet aan liggen. Handmatige choke maakt geen verschil. Moet dan ook gas blijven houden om hem te laten draaien. Gas los is gelijk uit.
 
Bedankt! Hier kan ik wel wat mee. Ga er maandag mee beginnen. Ik tank altijd v-power dus daar zal het niet aan liggen. Handmatige choke maakt geen verschil. Moet dan ook gas blijven houden om hem te laten draaien. Gas los is gelijk uit.
zo had ik het ook ongeveer, en het volgende was een ander blok:X de bekende R6 99-'02 kwaal, hoop voor jou dat het dit niet is
 
Terug
Bovenaan Onderaan