motor -koop- sites

Ik zou zeggen marktplaats.nl .
De reden is heel erg simpel: erg groot, overzichtelijk en veel aanbod.

Overigens zijn de andere sites ook interessant, het gaat tenslotte om het aanbod. Bij bikenet is het soms ook mogelijk om te zoeken op naam waardoor het wellicht mogelijk is om problemen terug te vinden die er ooit aan de motor zijn geweest en waarover ze vragen hebben gesteld.

Op alle sites kijken is het handigst, soms staan er wel leuke dingen voor weinig (in mijn ogen) en een beetje vergelijken kan natuurlijk geen kwaad.
 
ik stem ook voor marktplaats.
Ik heb er mijn motor ook gekocht, mijn ervaringen waren dat de motoren er toch goedkoper stonden, en ook meer.. andere pagina\'s vond ik toch wel iets overzichtelijker, vanwege beter selectie mogelijkheden voor type enzo..
 
marktplaats definately. Alleen vragen ze allemaal nog zo verdomd veel voor een CB1.. een motor van 12-13 jaar oud. En dan staan er ook nog eens teveel km\'s op. Heb m\'n vorige motor wel verkocht via marktplaats, ben benieuwd op welke manier ik m\'n XR ga verkopen. Marktplaats of Motor-Forum ;)
 
marktplaats! iedere dag veel nieuws en erg groot aanbod!

Alleen krijg ik \'s avonds wel vaak SQL errors (dat er teveel bezoekers zijn en de database het niet aankan ofzo) ofzo maar dan maar keertje \"vorige\" en dan weer op dezelfde link klikken.
 
marktplaats! iedere dag veel nieuws en erg groot aanbod!

Alleen krijg ik \'s avonds wel vaak SQL errors (dat er teveel bezoekers zijn en de database het niet aankan ofzo) ofzo maar dan maar keertje \"vorige\" en dan weer op dezelfde link klikken.

ze mogen de bandbreedte wel upgraden ja! :(
 
Motoport search is gewoon die van Bikenet.

Ik vind zelf Marktplaats.nl en Motoroccasion de beste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan