Motor kopen in duitsland?

Snoepie

Die hard MF'er
9 sep 2004
302
0
omgeving Rotterdam
Ik heb ff een vraagje..

Wil volgend jaar toch wel een andere motor kopen. Nou hoorde ik van verschillende kanten dat de motorfietsen in duitsland goedkoper zijn..

Heeft iemand hier ervaring met het kopen van motor in duitsland? en zo ja is het nou echt de moeite waard om z'n ding daar te kopen??

(Ik praat dan over een 2de hands motorfiets R1 2004 model..)

Greetz
 
Ik heb ff een vraagje..

Wil volgend jaar toch wel een andere motor kopen. Nou hoorde ik van verschillende kanten dat de motorfietsen in duitsland goedkoper zijn..

Heeft iemand hier ervaring met het kopen van motor in duitsland? en zo ja is het nou echt de moeite waard om z'n ding daar te kopen??

(Ik praat dan over een 2de hands motorfiets R1 2004 model..)

Greetz


Jah, onderandere heb ik ervaring hiermee...

De moeite waard: JA! Je kunt tot duizenden euro's besparen als je een beetje goed zoekt. Als je iemand kent met een bestelbusje en je zoekt niet helemaal tegen de Poolse grens (is beetje ver weg) is het ook nog eens binnen een dag te regelen.

Kijk inderdaad even op de link die hierboven vermeld wordt...

Oh ja; niet alleen je motor is voordeliger in DLD, maar ook je kleding en accessoires. Ik heb zo'n 3000 bespaard op mijn Thunderace uit 2000 met 6300km op de teller en maarliefst 450 op mijn Alpinestars motorpak.

Niet bang zijn, gewoon doen! Het valt allemaal wel mee ---> mits je alle offiiele dingetjes in de gaten houdt natuurlijk

greetz,

Cyc
 
Terug
Bovenaan Onderaan