Motor kopen met lichte valschade?

Dat is ook ver boven het gebruiksdoel van een TDM
Puur naar gebruiksdoel van 100 km/h max op de snelweg zou ik helemaal niet zo angstig kijken...

De Versys waar de TS gaat kijken gaat met heel veel wind in de rug 160, maar meestal is het bij 150 wel klaar. Ook gloednieuw zijn ze dan al aardig zenuwachtig.
 
Dat is ook ver boven het gebruiksdoel van een TDM
Och, als ie het kan dan rij ik het ermee. Na vervangen van de voorvorken (die daadwerkelijk krom bleken) is het pendelen weggebleven. Zowel de oude als de nieuwe voorvork was aardig doorgestoken en de veervoorspanning achter staat wat hoger om hem op de neus te krijgen. Het werkt voor mij.
 
Kawasaki Versys 300x, 20K km, eerste eigenaar, alle onderhoudshistorie bekend, wat leuke accessoires en rond de 3500,-.
Ik zou iets meer spenderen en lekker een bmw g310 GS halen bij een bmw dealer, krijg je twee jaar huismerk garantie. Zelfde type motor.
 
man maak een proefrit, en al hij bevalt kopen, pingel er nog wat af vanwege de schade, en je rijdt lekker goedkoop..
Laat je niet afschrikken door zwabberende motoren, vrijwel elke naked zwabbert bij hogere snelheden, en al helemaal als je er koffers of andere dingen aan hebt hangen, mijn FZS 1000 met koffers begint ook bij 160-170 te zwabberen, en mijn FJ1200 loopt met 220 gewoon strak..
ik heb talloze motoren gekocht, niet meer dan de straat op en neer heb ik nooit gedaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan