Motor kopen part 4

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
Ik wil een motor kopen wat raden jullie me aan?
Ik zoek een racer, liefst 600cc .

_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | 400 meter in 11"3 sec @ 194.7 km/u

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-05-30 17:07 ]
 
Nou BertV.

Ik zou als ik jouw was een GSXR600 kopen, geweldige motors.

Poohbeer


[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-05-30 17:14 ]
 
BertV wil jij een motor kopen?
Das mooi, als ik jou was zou ik een CBR600F aanschaffen geweldige fietsen.

J.W

Voor BertV en Poohbeer ( nananana }) )
 
JW, gij die uw superkrachten verkeerd gebruikt worde in het vagevuur verbrand!!!


HaaHaaaa, er staat onder ge-edit door JW.... das nu jammer! :)

_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | 400 meter in 11"3 sec @ 194.7 km/u

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-05-30 17:11 ]
 
Neem dan een CBR250R: 250cc 4 cilinder in lijn, 45pk @15000 rpm :) 142 kg droog. Verrrrry nice!

My all time supersport favorite:
Honda VFR 400 R (vanaf +/- 1990) Heel kewl, enkelzijdige achtervork, V4 blok.

nc30yellowblack.jpg


[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-05-30 19:42 ]
 
zxr 400 is een leuk speeltje maar een zzr 250 daar zit echt geen pit in.

Ik heb er 1 gehad voor een lang weekend en dat was lang zat ;)

wat dacht je van een zxr 600 of een R6

ik vond ze allebei wel fijn, maar ja...ik heb zoveeeeeeeeeeeeeel motorrijervaring >:)
 
Mooiste 600? Zeker een R6!!!

Echt superwijs ding, geil gewoon!

Of anders ZX6-R, beste 'gewone weg'-motor allertijden! (Had ik bijna gekocht voordat ik mijn Soes voor weinig tegenkwam)
 
Mijn vriendin wil na de vakantie de ZX-6 gaan kopen. En daar ben ik dus heeel blij mee :icon_lol: Dan kan ik daar ook ff op blazen. Maar persoonlijk zou ik toch voor de Suzuki GSXR 600 gaan :-)

 
Ik vind de nieuwe triumph erg mooie alleen jammer dat hij qua prestaties een beetje achter blijft.
Anders zou ik je de ZX-6 aan raden goeie fiets en betaalbaar
 
Als ik mijn donderpoes ZOU verkopen komt er met grote zekerheid een jong R6'je in mijn motorhome...
 
Ik blijf de R6 een voortrekker in het 600cc veld vinden, net als de R1 bij de 900's.

Het blijft een lekker afgetrained anorexia fietsje. :+
Yamaha geeft een voorzet op ieder gebied, de andere jappanners koppen in, de rest probeert maar een beetje te volgen.

Heel anders dan op andere gebieden vind ik de japaners op het gebied van motorfietsen heel vooruitstrevend!
 

BertV, je kan lullen tot je een ons weegt maar de GSXR is de enige fiest die een eigen gezicht heeft uit de 600CC klasse.

Kawa: Neus van de Yam gejat.
TT600: Oude CBR model.
CBR: ook een dubbele koplamp ala R6
R6: soort van slachtoffer.
GSXR: een ster appart *D

 
BertV, je kan lullen tot je een ons weegt maar de GSXR is de enige fiest die een eigen gezicht heeft uit de 600CC klasse.

Kawa: Neus van de Yam gejat.
TT600: Oude CBR model.
CBR: ook een dubbele koplamp ala R6
R6: soort van slachtoffer.
GSXR: een ster appart *D

Volgens mij ben jij ook maar een klein beetje subjectief niet :?

De R6 soort van slachtoffer ??? Slachtoffer waarvan ??? De Retjes van Yamaha hebben een standaard gezet die alle andere merken volgen. Dat alleen Suzuki zijn eigen smoeltje houdt maakt het geen ster apart.
 
Honda NSR 400 ? Is tenminste iets aparts. De rest zie al zoveel rondrijden.

Tuurlijk, en al die Bimota's, Ducati's, Aprilla's en Benelli's op elke straathoek daar wordt je ook niet vrolijk van...

Tss Een NSR 400 apart... Een R7 of een NSR750 dat is apart.
 
hahhahahhhahaahahhahaaha. Oke, ben misschien niet 100% objectief. En misschien zelfs wel erg subjectief maar wat maakt het uit. We hoeden allemaal van andere fietsen en het eens worden zal wel nooit lukken
*D


 
Terug
Bovenaan Onderaan