Motor kopen......:S

NoOdLeS

MF'er
28 jul 2003
31
0
Helmond
Hallo allemaal,

ik ben opzoek naar een nieuwe motor...maar aangezien ik niet een van de kleinste ben is mijn oog gevallen op de Honda X11 :)
ik weet alleen niet zo goed waar ik die het best een kan gaan kopen en natuurlijk voor een redelijke prijs !
en natuurlijk ook waar ik bij zon aankoop op moet letten...

Kunnen jullie me helpen ?

Gr Jorg

P.S. ik rijdt nu op een CB750 Bol'Dor en ik kan je zeggen dat ik dat ding meer dan MOE ben '(
 
Goeie keus. Ik heb de X11 nu 2 maand en inmiddels meer dan 6000 km gereden. Geen drup olie, rijdt fantastisch etc.
Voor meer info surf naar hondax11.nl

full
 
Hallo allemaal,

ik ben opzoek naar een nieuwe motor...maar aangezien ik niet een van de kleinste ben is mijn oog gevallen op de Honda X11 :)
ik weet alleen niet zo goed waar ik die het best een kan gaan kopen en natuurlijk voor een redelijke prijs !
en natuurlijk ook waar ik bij zon aankoop op moet letten...

Kunnen jullie me helpen ?

Gr Jorg

P.S. ik rijdt nu op een CB750 Bol'Dor en ik kan je zeggen dat ik dat ding meer dan MOE ben '(
Niets tegen een boldor he!!!! :(




;)


Heb er ook nog 1tje staan, zelfde als jij (750).

Succes met aanschaf nieuwe fiets!


PS: Mijn fiets naast de boldor was een Kawasaki Z1000 en moet zeggen dat dat wel bevallen is 8-)
 
tja, wat dacht je van mij onderschrift O-)
kappen er af... :o

valt altijd te proberen, he 8-)






003_n.jpg

Maar nette/vette fiets hoor :}
 
Uhhmmm nou gewoon ik wil ook wel een motor rijden en dan lekker op een terrasje zitten en als we dan weer gaan dat ik em dan zonder moeite aan de praat krijg LOL hij start slecht, schudt als een berzerker boven de 170 en wil gewoon een andere snellere ;-)

Gr Noodles
 
Terug
Bovenaan Onderaan