Mensen,
Ik ga vanmiddag naar duitsland om naar een motor te kijken en evt. de kopen.
Het gaat hier om een Suzuki GSX-R 750 SRAD uit het jaar 1997.
Het bijzondere aan deze motor is punt 1 de prijs
maar punt 2 het aantal kilometers.
Het beestje heeft maar 6024 km gelopen, en dat is verdacht weinig.
Alleen de achterband is versleten.
Nu is mijn vraag waar ik op moet letten.
Waar ik zelf rekening mee houd is het volgende:
remblokken
een motor met 6k op de klok kan nooit de remblokken versleten hebben!
voet steuntjes
een motor met zo weinig kilometers, daar moet het rubber op de voetsteuntjes nog gewoon 100 % intakt zijn!
gas hendel en koppelings/rem hendels
zelfde als met de voetsteuntjes.
Aangezien ik nogal denk dat het daar bagger weer is, kan ik hem natuurlijk niet helemaal testen.
Wat zijn zaken om GOED op te letten?
alvast bedankt!
Ik ga vanmiddag naar duitsland om naar een motor te kijken en evt. de kopen.
Het gaat hier om een Suzuki GSX-R 750 SRAD uit het jaar 1997.
Het bijzondere aan deze motor is punt 1 de prijs
maar punt 2 het aantal kilometers.
Het beestje heeft maar 6024 km gelopen, en dat is verdacht weinig.
Alleen de achterband is versleten.
Nu is mijn vraag waar ik op moet letten.
Waar ik zelf rekening mee houd is het volgende:
remblokken
een motor met 6k op de klok kan nooit de remblokken versleten hebben!
voet steuntjes
een motor met zo weinig kilometers, daar moet het rubber op de voetsteuntjes nog gewoon 100 % intakt zijn!
gas hendel en koppelings/rem hendels
zelfde als met de voetsteuntjes.
Aangezien ik nogal denk dat het daar bagger weer is, kan ik hem natuurlijk niet helemaal testen.
Wat zijn zaken om GOED op te letten?
alvast bedankt!