Motor kopen!! Waar moet ik aan denken????

robaja

MF'er
13 jun 2006
90
0
Dronten
Hallo,

Ik wil graag een motor kopen. Ik heb er 1tje op het oog (GSXR600, bj 2002) maar ik heb niet zo heel veel verstand van motoren.

Waar moet ik op letten als ik de motor (bij een particulier) ga kopen?

Ik wil nl niet een 1 of ander barrel kopen maar een goede motor

gr Roderick
 
gewoon goed kijken of de banden, ketting, tandwielen en voorvork-keerringen nog goed zijn, dat zijn de grootste slijtage punten.
 
Als je er (nog) niet zoveel vanaf weet, kan je het best iemand meenemen om naar de motor te kijken die er wél veel vanaf weet. Heb ik ook gedaan, en je voelt je toch zekerder dan :)
 
Ik meen mij te herinneren dat hier al eerder een keer vragen over geweest zijn. Ik kon het zo snel niet vinden, maar er is een topic over. Hierin staat ook een link naar een website waar tips over het kopen e.d. worden gegeven.

Als ik het me goed herinner was het een student aan een universiteit. Succes met zoeken en kopen anyways

groet

B
 
Probeer er zeker van te zijn dat het geen gestolen motor is. Noteer framenummer en motornummer en ehhh...

[me]ScubaRider weet eigenlijk niet hoe je dan controleert of het gestolen waar is :X [/me]
 
Ik meen mij te herinneren dat hier al eerder een keer vragen over geweest zijn. Ik kon het zo snel niet vinden, maar er is een topic over. Hierin staat ook een link naar een website waar tips over het kopen e.d. worden gegeven.

Als ik het me goed herinner was het een student aan een universiteit. Succes met zoeken en kopen anyways
:^

Motorrijden voor beginners 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan