Motor kopen wat een drama!

dat gebeurt nou eenmaal , de een klikt niet met de ander, is met het zoeken van een partner zo, met een nieuwe baan, eigenlijk het hele leven gaat het zo....
Ik ga daar geen topic over starten, that's live, op naar de volgende zaak, op naar de volgende dag, meestal koop ik een motor particulier...
:" hoi ik bied dit voor je motor, als hij is zoals je beschrijft, verder geen gezijk meer, geen onderhandelen, je krijgt twee dagen, daarna zoek ik verder

Vind dat ik dan heel duidelijk ben, er zijn er die antwoorden heel verontwaardigd, andere denken eerst na, en antwoorden dan met NEE of JA....
Laatste 3 motoren zo gekocht, en uiteindelijk kreeg ik altijd te horen, zo gemakkelijk heb ik nog nooit een motor verkocht, laatste heb ik niet eens op gereden, was bij een dealer...ook zo onderhandeld, en hij keek raar op toen ik zei laad maar op, zonder dat ik er op gereden had....

iedereen is verschillend, iedereen ervaart een ander verschillend...klaar, zo is de grotemensenwereld
 
Ik kocht de zwarte FZR600R ook zo Op de foto's zag die er perfect uit, op dag en tijd met de bus voor de deur, aftikken overschrijven inladen en weg, niks maar ook niks geprobeerd... Na twee dagen, thuis pas eigenlijk...
Ze is overigens heel goed *O*
 
Ik koop eigenlijk altijd motoren die het OF niet doen OF waar van alles aan mankeert.
Kom altijd blij thuis *O* met mijn nieuwe aanwinst... nooit van een kouwe kermis.


Precies , t hoeft niet eens te werken en je kunt er blij mee zijn :t
 
Ik koop eigenlijk altijd motoren die het OF niet doen OF waar van alles aan mankeert.
Kom altijd blij thuis *O* met mijn nieuwe aanwinst... nooit van een kouwe kermis.
Precies , t hoeft niet eens te werken en je kunt er blij mee zijn :t




:^ Echt wel, zo heb ik wel een paar projectjes gehad :Y

Nu bezig met een '73 GT250. De oude dame staat klaar om onderhanden genomen te worden, De RD350LCFII ligt in dozen, frame is gezandstraald en geprimerd, Nr 3 van Dizono wegklaar gemaakt :P

Eigenlijk veel leuker dan kopen opstappen en wegrijden...
 
probeer al enige tijd in contact te komen met een motorzaak in Noord Frankrijk...
zonder resultaat..
ook gezegd dat mijn Frans dramatisch is en ook nog een bod gedaan, ook met de opmerking als de motor is zoals beschreven...
nooit iets gehoord.. . motor staat nog steeds op de site..

beetje jammer..
terwijl ik alle contactmogelijkheden vermeld had...
ik denk dat ik zeker 4x een bericht gestuurd heb..

☠☠☠☠☠☠
 
probeer al enige tijd in contact te komen met een motorzaak in Noord Frankrijk...
zonder resultaat..
ook gezegd dat mijn Frans dramatisch is en ook nog een bod gedaan, ook met de opmerking als de motor is zoals beschreven...
nooit iets gehoord.. . motor staat nog steeds op de site..

beetje jammer..
terwijl ik alle contactmogelijkheden vermeld had...
ik denk dat ik zeker 4x een bericht gestuurd heb..

☠☠☠☠☠☠

Wat doe jij als je een mailtje van een Nigeriaan krijgt die wat van je wilt kopen ?

Je kent ze wel .. die mailtjes in slecht Engels of Nederlands ...
 
Heb je gebeld.... :? ....want mailtjes gaat hem niet worden.....anders iemand opscharrelen die wel Frans spreekt.
 
probeer al enige tijd in contact te komen met een motorzaak in Noord Frankrijk...
zonder resultaat..
ook gezegd dat mijn Frans dramatisch is en ook nog een bod gedaan, ook met de opmerking als de motor is zoals beschreven...
nooit iets gehoord.. . motor staat nog steeds op de site..

beetje jammer..
terwijl ik alle contactmogelijkheden vermeld had...
ik denk dat ik zeker 4x een bericht gestuurd heb..

☠☠☠☠☠☠

Ha..
Weet je dat er in frankrijk nog veel mee nigeriaanse princen op het internet aktief zijn....
Als het grammaticaal niet klopt, beginnen ze al te wantrouwen...
Wat bij mij hielp was een link naar mijn FB profiel, zodat ze een ( historisch, realistisch ) beeld hadden van wie ze voor zich hadden ..( heb een chaletje in zuid frankrijk, en mijn frans is ook niet meer dan 1e klas en wat google translate er van maakt)
 
ik weet t en dat begrijp ik ook..
maar mijn kennis van de fransche taal is van dien aart, dat ik mij daar niet mee wil confronteren...

daarom... moeilijk moeilijk...
en de brommer is dermate interessant, dat deze in NL vrijwel niet wordt aangeboden,
is een japansche enduro...

wie wil dinsdag bellen...

🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan