Motor kopen wat een drama!

Dat vind ik dan wel weer slecht.

Doe het of wel, of niet. Maar vraag niet een godsvermogen voor die vieze drap waar je held voor toe zou moeten krijgen.

Maar goed, ik ben een van de motorrijders die alleen bij een motorzaak komt als hij wat moet hebben.


Ik ook, maar merk wel dat ik regelmatig pro actief op de bank zit te bedenken "wat zal ik vandaag eens nodig hebben?":')
 
Het kan ook zijn dat ze expres geen koffie geven als men toch door de showroom gaat lopen om motoren te bekijken. Straks zitten alle motoren onder de koffie ☕ . En als je een proefrit gaat maken, waar laat je je kopje koffie?

Wel jammer dat er bij geen enkele motorzaak appelgebak bij zit. '(
 
Vroeger gingen we naar een motorzaak om gezellig met elkaar te kletsen als motorrijders onder elkaar,
maar dat is veranderd doordat zaken verdwenen en ook er een ander soort motorrijder ontstond,de yuppen
hadden motorrijden ontdekt en ook gingen mensen die jarenlang auto gereden hadden zich op het motorrijden storten,
kortom compleet ander volk en ook werden motorzaken veel commerciëler,kortom de gezelligheid was weg.🥶;(
 
Vroeger gingen we naar een motorzaak om gezellig met elkaar te kletsen als motorrijders onder elkaar,
maar dat is veranderd doordat zaken verdwenen en ook er een ander soort motorrijder ontstond,de yuppen
hadden motorrijden ontdekt en ook gingen mensen die jarenlang auto gereden hadden zich op het motorrijden storten,
kortom compleet ander volk en ook werden motorzaken veel commerciëler,kortom de gezelligheid was weg.🥶;(

Spijker op zijn kop.
De tegenwoordige motorrijder vraagt op een forum wat voor een motor die zou moeten aanschaffen, maakt zich druk om herrie van andere motorrijders. Is van boven tot onder in het geel want veiligheid he. Is beledigd als iemand wat minder beschermende kleding aan heeft. En koffie hoor je natuurlijk gelijk te krijgen zodra je een zaak binnen stapt, liefst met gebak.
Ben blij dat ik geen winkel heb want de lol zou er voor mij aardig af zijn met die wijven die tegenwoordig motorrijden
 
Het kan ook zijn dat ze expres geen koffie geven als men toch door de showroom gaat lopen om motoren te bekijken. Straks zitten alle motoren onder de koffie ☕ . En als je een proefrit gaat maken, waar laat je je kopje koffie?

Wel jammer dat er bij geen enkele motorzaak appelgebak bij zit. '(
Beetje Goldwing heeft toch wel een cupholder?
 
Spijker op zijn kop.
De tegenwoordige motorrijder vraagt op een forum wat voor een motor die zou moeten aanschaffen, maakt zich druk om herrie van andere motorrijders. Is van boven tot onder in het geel want veiligheid he. Is beledigd als iemand wat minder beschermende kleding aan heeft. En koffie hoor je natuurlijk gelijk te krijgen zodra je een zaak binnen stapt, liefst met gebak.
Ben blij dat ik geen winkel heb want de lol zou er voor mij aardig af zijn met die wijven die tegenwoordig motorrijden
Wag ff, heb toch eerder het idee dat die calimero kleding door de commercie is uitgevonden.
Vroeger reden we in het zwart, ik overigens nog steeds.
Olievlekken zie je niet op een zwarte broekspijp, als je maat je eens een keer een klap op je schouder gaf, dan viel die vette zwarte klauw niet op.
Heb je wel eens naar je kop gekeken als je na 15 uur van je motor stap? Zwart als roet. O nee mis natuurlijk, men rijd tegenwoordig achter glas.
Geel...., of groen. heerlijke besmettelijke kleuren. Geel is ook nog eens niet eens UV bestendig. Het word uiteindelijk ook iets van groen. Tenminste als je dat nog zien kan door die zwarte troep die je opdoet vanuit de roetlucht en of met bandenrubber en olie doordrenkte regenwater wat opspat. Moet je weer een nieuwe jas want ja zn groezelige jas.......dat werk toch niet? kassa!
 
Vroeger gingen we naar een motorzaak om gezellig met elkaar te kletsen als motorrijders onder elkaar,
maar dat is veranderd doordat zaken verdwenen en ook er een ander soort motorrijder ontstond,de yuppen
hadden motorrijden ontdekt en ook gingen mensen die jarenlang auto gereden hadden zich op het motorrijden storten,
kortom compleet ander volk en ook werden motorzaken veel commerciëler,kortom de gezelligheid was weg.🥶;(
Ik denk dat je het vetgedrukte deel niet moet onderschatten...
 
Was al een tijdje op zoek naar een motor. Verschillende motorzaken bezocht. Zeer onvriendelijke verkopers! Ik snap dat niet? Zijn ze dan alleen vriendelijk als je een nieuwe koopt? Motoport Hengelo en Anbergen motoren spanden de kroon....kreeg niet eens koffie? Loek Bodelier motoren in Echt (limburg) die vent bracht na sluitingstijd mijn motor naar mijn woonadres. Toch even een dikke 200 km rijden tegen een zeer schappelijke prijs. Waar maak je dit nog mee? Niet moeilijk waar ik mijn volgende ga kopen. Jessy John

Ik ben zo blij dat ik lees dat dit na sluitingstijd is gebeurd. Stel je voor dat hij dit overdag had gedaan. Dan had er morgen iemand een topic moeten openen omdat hij aan een gesloten deur stond bij meneer Bodelier. Aan deze feiten kun je zien dat het een goed doordacht bedrijf is, en koffie en een motor thuisbrengen buiten werktijd.
 
Ik ben zo blij dat ik lees dat dit na sluitingstijd is gebeurd. Stel je voor dat hij dit overdag had gedaan. Dan had er morgen iemand een topic moeten openen omdat hij aan een gesloten deur stond bij meneer Bodelier. Aan deze feiten kun je zien dat het een goed doordacht bedrijf is, en koffie en een motor thuisbrengen buiten werktijd.
Mm, mijn service bedrijf haalt en brengt gewoon overdag hoor, en als je bij hem aan de bedrijfsdeur komt heeft ti ook nog koffie voor je, zelf gezet. Tja wel eerst ff bellen of tie er ook wel is dan hè. Hij kan op toer zijn. :)
 
Mm, mijn service bedrijf haalt en brengt gewoon overdag hoor, en als je bij hem aan de bedrijfsdeur komt heeft ti ook nog koffie voor je, zelf gezet. Tja wel eerst ff bellen of tie er ook wel is dan hè. Hij kan op toer zijn. :)
Ik hoop dat je begrijpt dat ik enigzins sarcastisch ben.
Heeft jou garage trouwens ook warme chocomel, ik ben niet zo een koffieleut, graag hoor ik welke garages en dealers warme chocomel als service hebben. Ben op dit moment zoekende naar een mooie occasion.
(Honda africa twin 1000(adventure sport))
 
Was al een tijdje op zoek naar een motor. Verschillende motorzaken bezocht. Zeer onvriendelijke verkopers! Ik snap dat niet? Zijn ze dan alleen vriendelijk als je een nieuwe koopt? Motoport Hengelo en Anbergen motoren spanden de kroon....kreeg niet eens koffie? Loek Bodelier motoren in Echt (limburg) die vent bracht na sluitingstijd mijn motor naar mijn woonadres. Toch even een dikke 200 km rijden tegen een zeer schappelijke prijs. Waar maak je dit nog mee? Niet moeilijk waar ik mijn volgende ga kopen. Jessy John
Trouwens heb je hem koffie aangeboden? ;)
 
Ik hoop dat je begrijpt dat ik enigzins sarcastisch ben.
Heeft jou garage trouwens ook warme chocomel, ik ben niet zo een koffieleut, graag hoor ik welke garages en dealers warme chocomel als service hebben. Ben op dit moment zoekende naar een mooie occasion.
(Honda africa twin 1000(adventure sport))
Ik heb al jaren geen nieuwe motor meer gekocht, nergens hebben ze moccachinofrappigatiololatte.
Ja, Laat dan maar zitten B|
 
Kwam ik net voor oud en nieuw spuitbus halen bij Gebben, kreeg ik broodjes worst, erwtensoep en frisdrank omdat ik geen koffie drink. Sja, toen heb ik er maar een motor gekocht natuurlijk. En ook al hadden ze eigenlijk alleen maar kutmotoren die er ook nog niet uitzagen, ze hadden ook een Vstrom waarvan de motor nog enigszins goed liep, dus werd het die.


Het is daar een topzaak, ze hebben me perfect behandeld en ik zag er alleen motoren die er prima uit zien en de Vstrom rijdt gewoon super.
 
Was al een tijdje op zoek naar een motor. Verschillende motorzaken bezocht. Zeer onvriendelijke verkopers! Ik snap dat niet? Zijn ze dan alleen vriendelijk als je een nieuwe koopt? Motoport Hengelo en Anbergen motoren spanden de kroon....kreeg niet eens koffie? Loek Bodelier motoren in Echt (limburg) die vent bracht na sluitingstijd mijn motor naar mijn woonadres. Toch even een dikke 200 km rijden tegen een zeer schappelijke prijs. Waar maak je dit nog mee? Niet moeilijk waar ik mijn volgende ga kopen. Jessy John

Ben toen ik mij aan het oriënteren was ook bij Anbergen geweest, en daar geslaagd voor een set tassen voor vrouwlief d'r motor.
Maar er zit verschil van de tot de ander, maar het is ook wat jij wilt...
De één laat je lang wachten net zolang tot je de winkel weer uitloopt, de anders staat na 1 minuut al naast je met "wat kan ik voor u doen"...
En met betrekking tot koffie of thee, daar kun je altijd om vragen toch bij een verkoopgesprek. Al ga ik dan liever een proefrit doen.

Tevens met hierboven genoemde roze koeken, in Brabant krijg je ook niet altijd de worstenbroodjes of vlaai :-)
 
Was al een tijdje op zoek naar een motor. Verschillende motorzaken bezocht. Zeer onvriendelijke verkopers! Ik snap dat niet? Zijn ze dan alleen vriendelijk als je een nieuwe koopt? Motoport Hengelo en Anbergen motoren spanden de kroon....kreeg niet eens koffie? Loek Bodelier motoren in Echt (limburg) die vent bracht na sluitingstijd mijn motor naar mijn woonadres. Toch even een dikke 200 km rijden tegen een zeer schappelijke prijs. Waar maak je dit nog mee? Niet moeilijk waar ik mijn volgende ga kopen. Jessy John
Waarin uitte die onvriendelijkheid dan?
 
Los van de koffie. Ik ben onvriendelijk behandeld. Mag je toch gewoon zeggen?? Heb toch echt laten weten dat ik een motor wou kopen! Dan maar ergens anders! En geslaagd!
Natuurlijk mag jij dat zeggen maar om nou speciaal een account aanmaken en dan zo met een gestrekt been naar binnen gaan is toch ook weer wat.

Je maakt van wat een leuke dag had moeten zijn, een motorfiets kopen, wel gelijk een nare herinnering en zo zul je waarschijnlijk altijd naar die motor kijken. En mocht je ooit een storing mee hebben dan is het “die kut motor” die je op ”die kutdag” heb gekocht. Zou ik nooit doen zo, komt een beetje labiel over.


Nu ik er zo over denk, de meeste die hier zo onstabiel binnenkomen, zo van, uhuuhhh de wereld is kut en hunnie zijn kùùt bladiebla en geraaskal, komen meestal ook nooit terug of ze moeten willen vragen waarom er bovenin de band wel lucht zit en onderin niet en of dat de reden is dattie vanochtend niet wouwde starten.

je band is lek en je accu of je tank is leeg, afhankelijk van de klik, totaal ongerelateerde storingen meestal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan