Motor kopen wat een drama!

ik denk dat John BB al is afgehaakt.

af5de5dc83957eb037189b1b4773c39e.jpg
 
Bij de MediaMarkt lezen ze voor wat er op het kaartje staat
Bij de Mediamarkt heb ik eens een keer aan zo'n ventje gevraagd of ze ook een KVM switch in huis hadden. Hij heeft me de halve winkel doorgeluld terwijl het na de eerste vraag voor mij overduidelijk was dat hij niet wist wat een KVM switch was ... na zeker tien minuten was voor mij de lol er wel af en heb ik hem maar gevraagd: "Weet je wel wat een KVM switch is?" ... nee, om eerlijk te zijn niet ... Hilarisch!
 
KVM switch koop je sowieso niet bij de MediaMarkt lijkt mij, maar bij azerty ofzo.
 
Yup mediamarkt, had wasmachine koelkast en tv, moet je die gezichten eens zien toen ik over korting begon omdat er op 3 producten marge zit en ik dat graag van 1 product zie verdwijnen_O-

"Ja maar meneer er is nog cashback actie van Samsung"

Weet ik, maar ik verwacht wat van jullie als mediamarkt erbovenop;)

Overigens wel ongeveer 225 van de tv geklets en met een cashback van 300 er nog bij van de fabrikant:)
 
Je weet dat bijna alles wat er staat vaak minstens 1 jaar oud is?
Wil je goedkoop je tv hebben..dan zijn er maar 3 zaken in nederland waar je goed en makkelijk zaken mee doet.

model Q85R is een 2019 model, nouja eind 2018 dan:+
 
En waar is dat dan?

*mompelt iets over een oude bravia welke weleens vervangen mag worden :+


ik kocht in begin 2018 de LG 65c8pla (oled tV) en die was toen advies 3999 overal in nederland.
bij smits in arnhem, apollo in almere of ao.nl kon je hem in april of mei met een persoonlijk aanbod krijgen voor 2699 euro.
bij de mm eind 2018 was ie nog steeds 3999..en kon ik hem voor 3750 euro krijgen.
nu gun ik iedereen wat...maar 1000 euro??

gewoon bellen naar die zaken en een persoonlijk aanbod vragen. coolblue, bol. plasmavisie etc zitten er vaak boven en willen niet onderhandelen.
Radio bakker in alkmaar oa wilde wel hem voor 3600 euro aanbieden. MJA..weer 1000 teveel.
alle boven genoemde zaken hebben hun eigen bezorgdiensten. Veelal ook kostenloos.
 
Ik heb mijn zinnen gezet op een tweede motor, een lichte enduro. De voorellende al begonnen. Op de website van de zaak die ik op het oog heb waren eerst interessante accessoires te zien, zoals een Acerbis benzinetank met vergrote inhoud en een handig SW-motech bagagerekje voor de tent, maar nu lijken die weer uit het assortiment verdwenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan