Motor kopen wat een drama!

John BB

Rookie
9 nov 2019
3
3
Was al een tijdje op zoek naar een motor. Verschillende motorzaken bezocht. Zeer onvriendelijke verkopers! Ik snap dat niet? Zijn ze dan alleen vriendelijk als je een nieuwe koopt? Motoport Hengelo en Anbergen motoren spanden de kroon....kreeg niet eens koffie? Loek Bodelier motoren in Echt (limburg) die vent bracht na sluitingstijd mijn motor naar mijn woonadres. Toch even een dikke 200 km rijden tegen een zeer schappelijke prijs. Waar maak je dit nog mee? Niet moeilijk waar ik mijn volgende ga kopen. Jessy John
 
ik heb juist goede ervaringen met Anbergen, met mn broers daar u al een kleine tien motoren gekocht. Ook zeer onlangs nog
 
Ik drink geen koffie, daardoor zal het dus aan mij liggen dat ik het niet snap dat waar iemand ook binnenloopt gelijk koffie als recht ziet, bij de AH staan er meer bij de koffiecorner dan er boodschappen doen..

Als je mijn motor koopt krijg je 4 koffie en 2 roze koeken!
 
Ik drink geen koffie, daardoor zal het dus aan mij liggen dat ik het niet snap dat waar iemand ook binnenloopt gelijk koffie als recht ziet, bij de AH staan er meer bij de koffiecorner dan er boodschappen doen..

Als je mijn motor koopt krijg je 4 koffie en 2 roze koeken!
Los van de koffie. Ik ben onvriendelijk behandeld. Mag je toch gewoon zeggen?? Heb toch echt laten weten dat ik een motor wou kopen! Dan maar ergens anders! En geslaagd!
 
Los van de koffie. Ik ben onvriendelijk behandeld. Mag je toch gewoon zeggen?? Heb toch echt laten weten dat ik een motor wou kopen! Dan maar ergens anders! En geslaagd!

Mag zeker, vond alleen de kreeg geen koffie opmerking grappig, that's all:)

Ik wou laatst een nieuwe tv kopen, heb ze bijna moeten smeken om geholpen te worden door medewerker;)
 
Ik drink geen koffie, daardoor zal het dus aan mij liggen dat ik het niet snap dat waar iemand ook binnenloopt gelijk koffie als recht ziet, bij de AH staan er meer bij de koffiecorner dan er boodschappen doen..

Als je mijn motor koopt krijg je 4 koffie en 2 roze koeken!
Wat heb je te koop? Je hebt me al bijna om.
 
Los van de koffie. Ik ben onvriendelijk behandeld. Mag je toch gewoon zeggen?? Heb toch echt laten weten dat ik een motor wou kopen! Dan maar ergens anders! En geslaagd!
Tja zeker zo,n verkoper die z,n tijd zit vol te maken en dacht gatver daar heb je er weer 1 die me werk wil bezorgenB|;)
 
tja er is duidelijk verschil tussen winkels waar de eigenaar ook de winkelier is of waar het personeel zich als personeel gedraagt......
 
tja er is duidelijk verschil tussen winkels waar de eigenaar ook de winkelier is of waar het personeel zich als personeel gedraagt......
die zijn er helaas niet zoveel meer , kom ook niet graag meer in motorzaken ,bestel de rommel wel op t net ,
 
Wat heb je uiteindelijk gekocht dan?

Maar goed de ene wil op z'n wenken bedient worden en ik vind het hinderlijk als ik ergens binnenkom en de verkopers komen als strontvliegen op je af.

Als ik wat wil weten vraag ik 't wel verder wil ik gewoon met rust gelaten worden.
 
Misschien is TS nog niet gewend aan het motoren shoppen, de meeste zaken doe je gewoon of je thuis bent, neemt de tijd, leest de krant, pakt zelf koffie en cake, etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan