motor kopen

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Ik ben waarschinlijk nr. 546.235.764 die dit topic start maarja.

Ik ben aan het lessen en ik ben aan het sparen voor een motor en kleding.
Nou is mijn vraag: met motorkleding, heb je dan ook zoiets als kleding van het oude seizoen in de uitverkoop, zodat ik in de herfst wat goedkoper kleding kan kopen? Je weet wel net als met mode, de nieuwe collectie dus de oude rommel eruit?

Hetzelfde geld met motoren, zou na het seizoen het aantal te koop staande motoren toenemen en dus de prijs zakken? Van mensen die denken"nog een seizoen en dan doe ik em weg"
Ik zoek namelijk een Kawa ZX6R uit een knijpbaar jaar voor rond de 5000,- eurotjes
 
Ja, klopt allemaal wat je zegt.

Dat van die kleding geldt natuurlijk alleen voor de mode-produkten, replica's en modellen die uit produktie worden genomen.
 
Ik ben waarschinlijk nr. 546.235.764 die dit topic start maarja.

Ik ben aan het lessen en ik ben aan het sparen voor een motor en kleding.
Nou is mijn vraag: met motorkleding, heb je dan ook zoiets als kleding van het oude seizoen in de uitverkoop, zodat ik in de herfst wat goedkoper kleding kan kopen? Je weet wel net als met mode, de nieuwe collectie dus de oude rommel eruit?

Hetzelfde geld met motoren, zou na het seizoen het aantal te koop staande motoren toenemen en dus de prijs zakken? Van mensen die denken"nog een seizoen en dan doe ik em weg"
Ik zoek namelijk een Kawa ZX6R uit een knijpbaar jaar voor rond de 5000,- eurotjes
op beurzen zoals de Motorbeurs in Utrecht e.d. kun je zeer goedkoop goede kleding kopen. Zijn vaak partijen van voorgaande jaren en zo. Scheelt vaak echt veel.

Voor motoren geld iets dergelijks maar in mindere mate.
Tegen de winter zakken de prijzen tussen 5 a 10 procent. Alsof de motor alvast een jaar ouder is, zeg maar
 
Las pas ook dat je in Beverwijk op de zwarte markt voor weinig leren motorkleding kopen. Weet alleen niet meer in welk blad dat was.
 
Las pas ook dat je in Beverwijk op de zwarte markt voor weinig leren motorkleding kopen. Weet alleen niet meer in welk blad dat was.


Ik ben op de zwarte markt wezen kijken, maar de kleding daar daar kijk je dwars doorheen. Als je op je bek gaat kan je net zogoed in je onderbroek rijden, maarja, een compleet pak voor 190 euro hmmm :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan