motor kopen

Ajram

Rookie
2 aug 2008
1
0
Hoi

Ik ben op zoek naar een motor, het is ondertussen 20 jaar geleden dat ik een motor heb gehad maar nu ik een andere baan heb en geen zin heb in files wil ik toch weer op de motor gaan zitten, maar nu de vraag.

Ik wil een probleemloze motor hebben, geen kits of wilde kleuren en er moeten tassen op kunnen en hij moet wel een beetje stabiel op de weg liggen omdat ik er toch elke dag 80 km mee moet gaan rijden. Ook het bouwjaar vind ik niet zo belangrijk het is voor mij echt een vervoermiddel dus weinig chroom.Met andere woorden ik moet de knop in kunnen drukken en gewoon lekker rustig weg kunnen rijden.( ik ben tenslotte ook niet meer de jongste)

Wat zouden jullie nemen als jullie voor de keuze staan, uiteraard is de prijs ook belangrijk maar tussen de 2000 en 2500 euro staat er een hoop te koop.(zucht)

Alvast bedankt voor wat advies want eigenlijk is er gewoon teveel te koop.

Gr Dirk
 
Laatst bewerkt:
ik zou zeggen een diversion 900.

images

of in ieder geval iets in die richting.

Natuurlijk zou een BMW of FJR fijner zijn maar dan moet je nog even door sparen. ;)
 
Laatst bewerkt:
of je verkoopt gewoon de boot.(heb je meer geld voor een motor)

nb. een bandit 1200 is een optie
 
Laatst bewerkt:
koop een bmw

k75 s
k100rs (16 klepper)

yamaha diversion 900

cbr-f van honda..

honda vfr

succes met je zoektocht
 
of je verkoopt gewoon de boot.(heb je meer geld voor een motor)
Wil je dat NOOIT meer zeggen....



EEn Honda NTV 650 Revere of (iets nieuwer) Deaville? Betrouwbaar, cardan (prettig met veel woon/werk km's enzo).
 
Jaaa, dat zijn heeeeeeeeeeeeeele goede betrouwbare onderhoudsvriendelijke woon-werk fietsen... :? |(
 
EEn Honda NTV 650 Revere of (iets nieuwer) Deaville? Betrouwbaar, cardan (prettig met veel woon/werk km's enzo).
Nog ff een ploatie erbij:
Honda_NTV_Revere.jpg


Ook zo aan te kleden:
ntv%20600%20revere.jpg


En de Deaville (opvolger van bovenstaande):
Deauville_RHS_Red_700p.jpg
 
In het kader van NTV: denk ook eens aan de VX800 van suzuki. Ook prima geschikt als WW motor kan ik uit ervaring zeggen. Die kun je ook voor een leuk prijsje scoren.
 
een yamaha thundercat is ook een leuke motor
rij er zelf iedere dag 90 km me zonder problemen zelf 183
ook verbruik valt mee een op 22
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan