Ik zit te twijfelen… heb pas in een ander topic al beschreven hoe ik ooit wegreed terwijl het schijfremslot er nog op zat, zal ik nu ook vertellen hoe ik eens op m’n plaat ging tijdens een proefrit?
Het betrof een CB550K3. De vorige eigenaar had er een hoog stuur op gezet. Ik was een sportstuur gewend. Gooide hem in een bocht, raakte een scheur, kwam in een wobble en daar lag ik. Stuur krom, tank geschaafd, remhendel half afgebroken. Motor opgeraapt met hulp van een automobilist die stopte en met lood in mijn laarzen terug naar de verkoper, die een kennis was van mijn oom…
Was in 1989, dus gelukkig wel al een tijdje geleden. Die motor uiteraard wel meteen gekocht voor de vraagprijs. Was achteraf een van mijn betere aankopen. Heel veel plezier mee gehad en verschillende reizen in de Alpen mee gemaakt.
Het betrof een CB550K3. De vorige eigenaar had er een hoog stuur op gezet. Ik was een sportstuur gewend. Gooide hem in een bocht, raakte een scheur, kwam in een wobble en daar lag ik. Stuur krom, tank geschaafd, remhendel half afgebroken. Motor opgeraapt met hulp van een automobilist die stopte en met lood in mijn laarzen terug naar de verkoper, die een kennis was van mijn oom…
Was in 1989, dus gelukkig wel al een tijdje geleden. Die motor uiteraard wel meteen gekocht voor de vraagprijs. Was achteraf een van mijn betere aankopen. Heel veel plezier mee gehad en verschillende reizen in de Alpen mee gemaakt.