motor laarzen

Status
Niet open voor verdere reacties.
jip_en_janneke_regenlaars,_22-34486035-Big.jpg
 
Dit vraagt om een pol!

A)
Uggs.jpg


B)
jip_en_janneke_regenlaars,_22-34486035-Big.jpg


C)
C_71_article_1025937_image_list_image_list_item_0_image.jpg


D)
60296639-watersandalen-maat-21-22.jpg


E)
2594278.jpg


F)
hg_highheels.jpg



Wil een moderater deze even aan de openingspost toevoegen?
 
Laatst bewerkt:
Ik stem overigens B of E
Hij vraagt duidelijk om laarzen.

En Zeeslot, wil je voortaan niet tegelijk editten! }) :P
 
Laatst bewerkt:
Nou, TS heeft iig een schot voor de boeg *O* Ik ben benieuwd naar het volgende topic......
Welke kleur motorpak moet ik kopen?
 
Niets. Laarzen zijn voor mietjes. Toesliders ook. Gewoon lekker blote voetjes, kunnen die ook eens luchten.


Een Maandagtopic, verfrissend. :W
 
Ze hebben hun lol gehad en omdat het nog geen vrijdag is, kan er nu misschien een serieus antwoord komen.

Maar dan eerst een serieuze vraag. Wat verwacht je van je laarzen (hoe en op welke motor ga je ze gebruiken) budget etc.

Voor toerlaarzen is er maar één antwoord: Daytona's.
 
Voor pak en helm gaat hetzelfde op; lekker bloot en even luchten. Ik draag nooit wat, heerlijk.

Als je iets anders wilt dan toerlaarzen, stem ik nog steeds voor blote voetjes. Zweetpoten zijn ook niets. Maar anders toch op z'n minst vergulde sandalen versierd met bladgoud.
 
Laatst bewerkt:
Voor pak en helm gaat hetzelfde op; lekker bloot en even luchten. Ik draag nooit wat, heerlijk.

Als je iets anders wilt dan toerlaarzen, stem ik nog steeds voor blote voetjes. Zweetpoten zijn ook niets. Maar anders toch op z'n minst vergulde sandalen versierd met bladgoud.

Als in Nudist?
 
@TS:
Er wordt zo gereageerd omdat je in je startpost bijzonder weinig energie hebt gestopt om ons wat info te geven....

Misschien wel aardig om even wat werk van je startpost te maken (je kan je bericht wijzigen door de icoontjes rechtsboven je oorspronkelijke bericht aan te klikken.

Zaken als.. wat voor rijder ben je.. toer, sport, all road, all weather. En waar wil je ze voor gebruiken..

Zet em op *O*
 
Hallo Lelied,

Welkom bij het circus dat motor-forum.nl heet.

Een paar simpele regeltjes:

TS = topicstarter en dat ben jij in dit geval
En "shit in = shit out" dus als jij heel weinig info en alleen je vraag neergooit dan krijg je dit soort leipe reacties.
En bovenin staat het woordje zoeken: jij bent waarschijnlijk niet de eerste die het over laarzen wil hebben. Zoek en zij zult vinden. :)

Dus pas je eerste post effe aan met: wat voor motor heb je en wat voor laarzen wil je en waarvoor wil je die gebruiken.

Je kan dat ook niet doen maar dan krijg je nog een hope rare reacties hiero.

Bye bye zwaai zwaai en vertel eens wat over jezelf *D

(PS: rij zelf rond met toerlaarzen van Difi)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan