motor laten begrenzen

1 mrt 2004
165
0
ik wil misschien een tenere kopen (xt600)

maar die moet dus begrenst worden, hoe duur is dit ongeveer en waar kan ik dit laten doen


alvast bedankt

guus
 
Ik neem aan dat je bedoelt 25 kw van maken...
Dan moet je eerst even kijken of er een geregistreerd setje voor bestaat, anders is het op deze manier niet mogelijk..
Er zijn natuurlijk andere manieren (Bij het RDW werden ze gek van me)
1.
In duitsland kopen en invoeren, simpelste manier, wordt hier wel met 25 kw geaccepteerd als hij daar ook op 25 kw staat. bijkomend voordeel , in Duitsland mag je i.v.m. de wettelijke aansprakelijkheid GEEN MOTOR of ander artikel verkopen zonder eventuele gebreken en of vroegere schades te vermelden.
Zijn ze heel streng in.
2.
Een 25 KW frame met kentekenin duisland kopen, hier een gewenste motor kopen en alles overzetten, en RDW laten keuren. Frame bewaren, kun je altijd nog terug naar orgineel nederlands.

Terugtunen en vermogenuitdraai wordt NIET GEACCEPTEERD.
 
wel raar zeg, de knmv zegt dat ik op pappier kan krijgen dat de motor op kenteken niet terug is te voeren en met een vermogensbankuitdraai wel verzekert is,

het risico met de politie van de boete wil ik wel lopen, die kans is nihiel
 
Besef wel dat je eigenlijk zonder geldig rijbewijs rijdt. Als je een ongeluk veroorzaakt ben je dus gewoon niet verzekert en mag je alles zelf gaan betalen. Dit kan best leuk oplopen als er gewonden gaan vallen.
 
verzekering en de wet zitten los van elkaar. Verschilt ook per verzekeringsmaatschappij. Ik zou het je afraden.

Maar als je het setje eropzet, en dan bij de RDW laat hetkeuren met nieuw kentekenbewijs, kan dat niet dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan