Motor laten omvallen

Armsin6

Rookie
4 sep 2012
16
0
Ik heb vandaag mijn motor laten omvallen toen ik hem op standaard wou zetten. daarbij is de zijkuip, voorkuip en de tankkuip beschadigd..bij de voorkuip is zelfs een stukje vanaf gebroken.

het gaat om een cbr 600 rr uit 2003

is er iemand die deze onderdelen voor een redelijke prijs verkoopt?..

ik heb overigens All rist verzkering van ANWB, ben ik ook verzekerd als ik mijn motor laat omvallen tijdens stilstaand?

alvast bedankttttt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag mijn motor laten omvallen toen ik hem op standaard wou zetten. daarbij is de zijkuip, voorkuip en de tankkuip beschadigd..bij de voorkuip is zelfs een stukje vanaf gebroken.

het gaat om een cbr 600 rr uit 2003

is er iemand die deze onderdelen voor een redelijke prijs verkoopt?..

ik heb overigens All rist verzkering van ANWB, ben ik ook verzekerd als ik mijn motor laat omvallen tijdens stilstaand?

alvast bedankttttt

tuurlijk ben je ook verzekerd voor omvallen, kost alleen je eigen risico
 
Dit tikt behoorlijk aan, ik zou hem opgeven aan de verzekering en dan netjes laten maken met nieuwe originele onderdelen. Dan heb je hem echt weer 100%. Want je zult ook krasjes hebben hier en daar neem ik aan, misschien een hendel iets krom... Spiegel, blokdeksel, stuureind etc etc... Dat kun je dan ook gewoon netjes vervangen, anders stoor je je er wellicht later aan en dan is het te laat.
 
ik heb no claim premie...gaat dan ook sschadevrij jaren weg"?

Je hebt een "No-Claim" beschermer. Daarmee blijft je Bonus/Malus korting op 't zelfde niveau staan als nú echter het aantal schadevrije jaren wordt wél minder (en dus blijf je de komende jaren ook "hangen" qua kortingspercentage).

Als je ooit besluit om je verzekering over te sluiten naar een andere aanbieder krijg je automagisch last van deze actie omdat er naar het aantal schadevrije jaren gekeken wordt en niet naar het kortingspercentage.

En ik laat even in 't midden óf 't financieel verstandig is om een zo'n fiets van 10 jaar oud nog Wa-Casco te verzekeren....
 
Laatst bewerkt:
Klikje .... Genoeg tweedehands te vinden voor een 2K3 600RR. Misschien zelfs wel in jouw kleuren ;)

[edit]Linkje even aangepast. Direct linken werkt niet echt lekker daar maar even zelf zoeken is ook niet écht moeilijk.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Je betaalt een flinke premie, voor een all-risk verzekering.
Nu heb je schade en maak je geen gebruik van je verzekering :?

Één telefoontje en je weet wat er met je premie gebeurt.
Of de premie hoger wordt hangt o a af van je verzekering,
schade verleden enz.

Premie betalen en zelf je schade betalen kost 2 keer geld hè ;)
 
Leuke smiley, maar uiteindelijk zet je hem wel aan tot fraude.
Heb je enig idee hoeveel onterechte uitkeringen er ieder jaar gedaan worden waardoor we allemaal meer premie betalen dan eigenlijk nodig zou zijn?

TS, gewoon je adviseur laten berekenen wat je terugval in premie is is en dat afzetten tegenover je schadebedrag. Dat is de enige manier om te berekenen of je moet claimen of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan