Motor laten spuiten

ToT

Die hard MF'er
13 jun 2004
875
0
Hee luitjes, ik ben er weer! :)

Ik zit er over te denken om mijn Harley over te laten spuiten. Ik wil mooie (volgens veel mensen afgezaagde) vlammen op de tank en spatborden, en dan wil ik in het zwart "HARLEY DAVIDSON" op de tanks hebben. Dat vind ik echt bij de bike passen. (Harley Davidson FXR)
Heeft iemand nog wat mooie plaatjes van vlammen met felle kleuren? Ik zit aan traditioneel rood-geel te denken, maar andere combinaties zijn ook welkom.

Heeft iemand toevallig een duidelijk plaatje van de motor van Reno Raines, van de tv-serie Renegade? Da's niet rood-geel, maar toch mooi. ;)

Verder zou ik graag willen weten hoe duur het is om een bike zo te laten spuiten, met die vlammen. Ik heb prijzen gehoord van 2000 - 3500, maar dat is mij te veel. Kent iemand nog een goede adres die het netjes kan voor een lagere prijs dan dit?


Alvast bedankt! :]
 
Heeee Totje is weer in da house!!!! :}

Waar heb je gezeten man??

Vlammetjes op je fiets is goed idee, maar voor prijzen zit je inderdaad bij de verkeerde adressen. Maar ja, ze zien jou natuurlijk ook met een bike van Harleyworld aankomen dus dan denken ze "kassa"!!!
Voor ideen moet je gewoon "ff" bobber-topic doorfietsen (do not try this at home, als je een old-skool 56k verbinding hebt)
Ga eens naar een kleine motorboer in je directe omgeving en vraag waar hij z'n spuitwerk laat doen.


alhoewel......je hebt het over special-paint.....mmmm moeilijk (regio Deventer toch?)
 
Hey ToT! Da's lang geleden!
Mooie vlammen zijn altijd goed (in tegenstelling tot "live to ride" plaatjes ;) ), maar je ziet ook een hoop bras! Dit vind ik qua vorm erg mooie vlammen. Ik heb eventueel het telefoon nummer van de spuitert voor je.

full
 
Holy shit! Dat zijn mooie vlammen zeg! En dan die schaduw! :}
Ja als je de phone number van die spuitert hebt, zou het tof zijn! :)

Tja ff poosje weg geweest, drukdrukdruk, gezeik op het werk, financiële problemen en dat soort dingen, allemaal niet tof.

'k raak overigens per 1 december voor 80% werkeloos, niet tof, maar financieel zal het waarschijnlijk binnenkort wat beter gaan. :)

Ik zal ook die Bobber pics topic weer eens uitgebreid doorlezen.
 
Ik heb indertijd een special paint laten maken door GL paints.
Weet niet of dit nummer nog actueel is maar ze zijn makkelijk te vinden.

Het was een fullcolor evil clown en ik dacht dat die iets van 2.500gulden gekost heeft ter indicatie.

GL heeft een goede reputatie.
gr
 
Holy shit! Dat zijn mooie vlammen zeg! En dan die schaduw! :}
Ja als je de phone number van die spuitert hebt, zou het tof zijn! :)

Tja ff poosje weg geweest, drukdrukdruk, gezeik op het werk, financiële problemen en dat soort dingen, allemaal niet tof.

'k raak overigens per 1 december voor 80% werkeloos, niet tof, maar financieel zal het waarschijnlijk binnenkort wat beter gaan. :)

Ik zal ook die Bobber pics topic weer eens uitgebreid doorlezen.


Eej, Tot vertel effe hoe je dat doet: werkeloos raken en financieel erop vooruit gaan :?
Ben ik al jaren naar op zoek, het lukt me maar niet.

FF serieus: succes ermee, klinkt allemaal niet best. Je had toch net een nieuwe baan. En ook nog dikke rugklachten??
 
Holy shit! Dat zijn mooie vlammen zeg! En dan die schaduw! :}
Ja als je de phone number van die spuitert hebt, zou het tof zijn! :)

Tja ff poosje weg geweest, drukdrukdruk, gezeik op het werk, financiële problemen en dat soort dingen, allemaal niet tof.

'k raak overigens per 1 december voor 80% werkeloos, niet tof, maar financieel zal het waarschijnlijk binnenkort wat beter gaan. :)

Ik zal ook die Bobber pics topic weer eens uitgebreid doorlezen.

Brrr... dat klinkt minder... succes ermee in ieder geval!
Je email adres is onzichtbaar, maar je kunt me een mailtje sturen (zie profiel) dan zal ik ff reply-en met het nummer van de spuitert.
 
Ik heb indertijd een special paint laten maken door GL paints.
Weet niet of dit nummer nog actueel is maar ze zijn makkelijk te vinden.

Het was een fullcolor evil clown en ik dacht dat die iets van 2.500gulden gekost heeft ter indicatie.

GL heeft een goede reputatie.
gr


Vraag even of ze nu wel een brandverzekering hebben, toen niet :+
 
Cool, 2500 voor echt een painting van een plaatje? Dan zullen vlammen wel minder duur zijn.

Financieel er op vooruit gaan: ik kan EINDELIJK mijn lening voor m'n bike in mjin hypotheek onderbrengen, en de hypotheek wordt nog goedkoper ook doordat ik naar een nadere maatschappij ga. Scheelt me toch zo'n 150 euro per maand, als het niet meer is.

Verder moest ik voor het werk per maand minimaal 120 euro per maand bijlappen voor brandstof. (Tja als je 2 uur per dag moet reizen en maar 4 tientjes per maand krijgt....)

Rugklachten: ja ik heb gelukkig wat manieren gevonden om die te verminderen: minder die rug kraken, in een andere houding slapen enz.
 
Valt nog mee hoor. Hij was aan 2 kanten gespoten, helemaal uit de hand dus geen sjabloon of zo.
Ik zal kijken of ik er later een plaatje van kan posten.
 
ToT, zou je het nou wel doen? Moet je er niet nog eens over nadenken? Hahahahahaha. (Plaag je maar)

Veel s6 prive en met de fiets.
 
Cool, 2500 voor echt een painting van een plaatje? Dan zullen vlammen wel minder duur zijn.

Financieel er op vooruit gaan: ik kan EINDELIJK mijn lening voor m'n bike in mjin hypotheek onderbrengen, en de hypotheek wordt nog goedkoper ook doordat ik naar een nadere maatschappij ga. Scheelt me toch zo'n 150 euro per maand, als het niet meer is.

Verder moest ik voor het werk per maand minimaal 120 euro per maand bijlappen voor brandstof. (Tja als je 2 uur per dag moet reizen en maar 4 tientjes per maand krijgt....)

Rugklachten: ja ik heb gelukkig wat manieren gevonden om die te verminderen: minder die rug kraken, in een andere houding slapen enz.


Goed man, geen baan en dan geld lenen voor een motor |(
Zelfs met een baan, damn ik vind het echte het stomste wat je kunt doen. Een puur luxe artikel financieren met een lening.

Ze hebben mij altijd geleerd dat je geld pas kunt uitgeven als je het hebt.

(ken trouwens nog een "mooi"verhaal van iemand die geld leende voor een auto, reed em na 2 maanden total loss, WA verzekering en eigen schuld. Gevolg is dat ie nu geen auto heeft maar wel elke maand betaald)
 
nee toen ik hem kocht, had ik wel een (tijdelijke) baan. Het was overigens op afbetaling, maar jah: da's dus een lening he. :)

Mijn bike is WA+ verzekerd, mijn auto all-risk (maar wel met een hoog eigen risico. Is maar 7 euro per maand duurder dan WA+ voor dat model)
 
Dit is mijn motor. Weliswaar blauwe vlammen, maar perfect gespoten. Is van een van de mannen van SPS geweest, spuiter was ene Hugo uit Uden.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/141588/f57b1e8d2bac5573edcb9f53eea6dc70 (Cobra[1].jpg)​
 
Dit is mijn motor. Weliswaar blauwe vlammen, maar perfect gespoten. Is van een van de mannen van SPS geweest, spuiter was ene Hugo uit Uden.

Diezelfde Hugo heeft ook die zwarte vlammen/goud metalflake job gedaan. Ik ken hem niet persoonlijk (heb z'n nummer wel), maar z'n werk is erg strak!
 
Sow, ziet er goed uit man! :9~ En dan heb ik het niet alleen over de paint-job!

Knukkel, ik heb je een mailtje gestuurd. :)
 
Heeeeee ToTteke, hoest nou? Klinkt niet echt allemaal even tof. Wel mooi dat je er qua financieen op vooruit gaat. kwou dat dat bij mij zo was.

Ik heb misschien nog wel een goede foto, is van een toffe fiets met een toffe flamejob.

full


Trouwens, laat je niet opnaaien door mensen als Gixxer Fighter, zijn het niet waard moet je maar denken.
 
Goed man, geen baan en dan geld lenen voor een motor |(
Zelfs met een baan, damn ik vind het echte het stomste wat je kunt doen. Een puur luxe artikel financieren met een lening.

Ze hebben mij altijd geleerd dat je geld pas kunt uitgeven als je het hebt.

(ken trouwens nog een "mooi"verhaal van iemand die geld leende voor een auto, reed em na 2 maanden total loss, WA verzekering en eigen schuld. Gevolg is dat ie nu geen auto heeft maar wel elke maand betaald)
Braaf!!


Tot is weer terug.Wordt weer lache.
Welcome back.
 
welcome back tot, (of horen we nu ineens weer maanden niets van je??


Hugo uit uden heb ik ook vaker van gehoord, moet erg goed werk leveren, en ook schappelijk geprijsd zijn!

ken overigens persoonlijk geen werk van hem
 
Thanks folks! :)

Ach nee, ik blijf wel hoor! :)

Da's ook een mooie paintjob, D'Eddio!

Ik heb ff gebeld naar die Design Studio in Uden, en hij zei dat vlammen alleen qua painting vanaf 1000 euro was, exclusief voorbereiding, en wat die voorbereiding zou kosten, kon hij niet zo door de telefoon inschatten.

De painting van die Hotrod met die gouden vlokken en zwarte vlammen en schaduw was wel IETSJES duurder dan een standaard painting, maar hij was het met mij eens dat zoiets ook niet echt mooi op een FXR zou staan. (Zijn exacte bewoording was geloof ik "aartslelijk!" *D )

Mja ik ga er van uit dat dan de vlammen, voorbereiding en "HARLEY DAVIDSON" op de tank bij elkaar dan wel ergens tussen de 1500 en 2000 zal gaan kosten.

Is trouwens wel een takke eind rijden zeg, Uden. En dan moet ik natuurlijk ook weer thuis zien te komen en later weer in Uden om 'm op te komen halen.....maar dan weet je tenminste wel dat je kwaliteit hebt, aan die Hotrod painting te zien. :)
 
Hier nog een: http://www.specialpaint.nl/
Oftewel Frans de Weerdt uit Utreg. Die heb ik dit jaar een voorbeeld foto gestuurd en om een prijs inschatting gevraagd... was goedkoper dan die prijs die jij uit Uden hebt gekregen...
Misschien eens bellen?
 
Nou meteen gebeld, en die had het er over dat het geheel 1100 - 1200 zou gaan kosten, inclusief het wegwerken van de gaatjes in het achterspatbord van de originele schokdempers. (Die zie je net half zitten onder een chromen rand.)
Hij had het er over dat-ie met rood-gele vlammen er ook wel wat oranje bij door zou verwerken voor een wat mooier effect.

Utrecht valt nog redelijk te overleven wat reizen betreft, en qua prijs vind ik het zeker niet slecht. Ik denk dat ik er binnenkort ff langs ga om ff wat rond te kijken. :) Thx voor de tip!

Hey verrek! Is die skull-helm ook van hen? Gaaf! *D
 
Nou meteen gebeld, en die had het er over dat het geheel 1100 - 1200 zou gaan kosten, inclusief het wegwerken van de gaatjes in het achterspatbord van de originele schokdempers. (Die zie je net half zitten onder een chromen rand.)
Hij had het er over dat-ie met rood-gele vlammen er ook wel wat oranje bij door zou verwerken voor een wat mooier effect.

Utrecht valt nog redelijk te overleven wat reizen betreft, en qua prijs vind ik het zeker niet slecht. Ik denk dat ik er binnenkort ff langs ga om ff wat rond te kijken. :) Thx voor de tip!

Hey verrek! Is die skull-helm ook van hen? Gaaf! *D

bergijp ik nu goed dat die 1000 a 1200 euro compleet is met strakmaken?

dus, strakmaken?
grondverf?
onderlaag?
vlammen?
blanke lak?
en voor welke delen? tank? voor en achter spatbord?

valt niet tegen dan die prijs!


ik heb ooit bij jan wielinga geinformeerd voor, een tank en twee spatborden
zwart, met grijze vlammen,

zou 1500 euro kosten dat is dan met vier lagen blanke lak en polijsten,
maar zonder strakmaken en voorbehandelen.
 
Laatst bewerkt:
Hey ToT! Da's lang geleden!
Mooie vlammen zijn altijd goed (in tegenstelling tot "live to ride" plaatjes ;) ), maar je ziet ook een hoop bras! Dit vind ik qua vorm erg mooie vlammen. Ik heb eventueel het telefoon nummer van de spuitert voor je.

(Afbeelding)
En een héééle mooie motort 8-)

Heb je toevallig nog meer foto's van deze Knukkel?

Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan