motor-life motorprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelboz

MF'er
6 jul 2004
59
0
Bergen op zoom
heb voor de 2de keer naar het nieuwe motor-programma "Motor-life" op RTL5 zitten kijken en wordt er niet bepaald warm van... :(
informatief is het niet...heeeel erg oppervlakkig...veel geblabla...maar bijvoorbeeld een degelijke test van een aantal motoren is teveel gevraagd...

Veel geouwehoer over niks, info die je krijgt wisten we allemaal al...niet bepaald een programma om voor thuis te blijven
(zoals bijvoorbeeld bij Top gear, die weten hoe ze het aan moeten pakken !!!)

Denken jullie er ook zo over ?...of zie ik het helemaal verkeerd ? :?

http://members.home.nl/marcel.lambrechts/
 
heb voor de 2de keer naar het nieuwe motor-programma "Motor-life" op RTL5 zitten kijken en wordt er niet bepaald warm van... :(
informatief is het niet...heeeel erg oppervlakkig...veel geblabla...maar bijvoorbeeld een degelijke test van een aantal motoren is teveel gevraagd...

Veel geouwehoer over niks, info die je krijgt wisten we allemaal al...niet bepaald een programma om voor thuis te blijven
(zoals bijvoorbeeld bij Top gear, die weten hoe ze het aan moeten pakken !!!)

Denken jullie er ook zo over ?...of zie ik het helemaal verkeerd ? :?

http://members.home.nl/marcel.lambrechts/
niet gezien nog...
vraag me alleen af waarom die link naar je site eronder staat?
als je een link wil kun je em beter in je signature zetten , ik kreeg ff het idee dat er een motor-life filmpje gelinkt werd oid :)
 
een echt bagger programma.

- slechte presentatoren. peggie huppeldepup valt wel mee, maar die andere gast. wat een irritante lul is dat.

- veel bla bla. ik ben niet geintresseerd in het motorleven van een b-soapster of een 2e rangs stuntman waar ik nog nooit van gehoort heb. ik wil dingen horen over motoren.

- tests zijn belachelijk. ze krijgen volgends mij veel geld toegestopt van de importeur. alles is geweldig aan elke motor. slappe hap, ik wil als topgear, recht waar het op staat. als een porche kut rijd, rijd ie kut.

- stomme adviezen. "je hebt 2 verschillende laarzen, een waterdichte en een niet waterdichte sportlaars!" "verwissel je remolie als ie pikzwart begint te worden!"


dit programma is niet veel beter dan motor xperiance, wat ook maar 2 minuten over motoren ging, en de overige 28 over quasi bekende nederlanders, safe reclames en tips voor verstandelijk gehandicapten. :X
 
En zoiets als TopGear... da's eigenlijk best een erg goed idee :} (GuZ, turf jij effe?)
topgear.... topsuggestie!

full


pfff.... ktijg kramp!
 
Zelf vind ik het wel een leuk en leerzaam programma hoor... :)
Wist jij dat er zo'n vervallen kunstenaarsdorp was... :?
En dat die Daniël zijn stunts zelf deed... :?

Ik niet en nu wel dankzij dat motorprogramma... :)
 
Nog niet op slot? :+

:^

[me]Tamiya had wel op zijn minst een post van een mod verwacht :P
[/me]


Ik vind top gear wel vermakelijk.

Ik geloof ook niet dat ze pretenderen een serieus medium te zijn.

Idd volgens mij zit het verschil hem daar ook echt in. Top Gear is meer vermaak dan echte info, programma's wat RTL5 allemaal maakt zijn informatieve programma's, Motor-Life lijkt een beetje er tussen in te zitten, en vooralsnog pakt dat niet echt goed uit '(
 
net zoiets als een Oostenrijker, met snor, een bepaald merk motor zien aanprijzen.


Nee geef mij maar een mooi mokkel, in het leer, die de spiegel van een Duc een heel andere dimensie geeft.

...::: HULDE :}
 
Saai... :?
Je hebt zeker niet gekeken... :?
D'r zaten best een heleboel verschillende onderwerpen in hoor... :) :)
Saai is het zeker.....vervallen huizen hebben toch niks met motoren te maken???
2 minuutjes gesprek over bepaalde motor, waarvan we het bestaan ervan wel weten. Ik ga ervan uit dat de meeste wel een catalogus hebben, waar je bepaalde merken motor kan uitkiezen wat betreft motorinhoud en dergelijke. Daar lees ik liever in die boeken dan naar zo'n programma te kijken.
Persoonlijk vond ik het presentatie van motorexperience wat beter.
 
:^ Toch vond ik dat andere programma, de naam is me even ontschoten, een stuk beter. Je kon ook zien dat het er véél gezelliger was tijdens de opnames.

motor experience bedoel je zeker?

Ik vond dat ook erg goed, vooral die simpele tastbare dingen waar je als motor rijder tegenaan loopt, neem nou dat keren op een dijk met zo een CalIII. Daar sta je niet bij stil als je in de showroom staat.


 
Saai is het zeker.....vervallen huizen hebben toch niks met motoren te maken???

Persoonlijk vond ik de presentatie van motorexperience wat beter.
Owkee dat is waar... maar daarom hoeft het nog niet saai te zijn... :)
De gemiddelde tv-kijkert heeft vast iets gevonden wat ie interessant vondt... ;)

Die tweede regel...that's so true... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan