motor-life motorprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.
teveel onderwerpen die niks met motoren te maken hebben en als het er over gaat dan is de diepgang erg ver te zoeken.

de onderwerpen zoals al eerder genoemd.
olie vervangen als deze donker begint te worden.
en een stukje over supermotard van wel 5 seconden.

en dan de 5 reclames over Safe zijn idd echt duf.

beetje jammer. soort eigen huis en tuin maar dan voor motoren.
ze zochten iemand die kan motorrijden, ok ok best een knap grietje, maar presenteren? ik vind van niet.
en dan de monteur? daar heb ik nog geen nieuwtje of weetje van gehoord? en ik heb toch echt te ballen verstand van techniek.
en dan heb je nog die jongen die de motoren test, die test een toermotor en aan het eind van dat stukje weet ik dat hij 650 cc is dat er een groter broertje heeft en het merk en type (ff ontschoten was ook zo interessant). niet echt informatief dus.

kortom ik blijf er niet voor thuis. en als er iets beters is zal ik ook niet twijfelen omom te schakelen
 
ik vind het programma maar ook niets, laatst had de presentator het over het slecht rijden van de motor, lag dus aan zijn nieuwe uitlaat maar daar gaan ze dan niet verder op in. en dat terwijl er veel mensen een uitlaat kopen voor 200E en dan wordt er niet bijverteld dat de moto op de dyno moet wat ook weer een hoop geld kost. ne de info is maar slecht ;(
 
ja die was goed, haha

Welke ik ook mooi vond was dat de voice over het had over de snelheid en wendbaarheid waarmee onze helden zich door de stad bewegen. Echter, dit exact op 't moment dat ze achter een huifkar met paard aanreden in slakkengang.
 
ja die was goed, haha

Welke ik ook mooi vond was dat de voice over het had over de snelheid en wendbaarheid waarmee onze helden zich door de stad bewegen. Echter, dit exact op 't moment dat ze achter een huifkar met paard aanreden in slakkengang.

Ze waren aan het posen, dat moet jij toch zeker herkennen... :+


;)
 
motor experience bedoel je zeker?

Ik vond dat ook erg goed, vooral die simpele tastbare dingen waar je als motor rijder tegenaan loopt, neem nou dat keren op een dijk met zo een CalIII. Daar sta je niet bij stil als je in de showroom staat.
Precies, sindsdien kijk ik heel anders tegen een dijkje aan en hebben Guzzi rijders mijn volle respect. Bovendien heb ik mij voorgenomen om alleen nog maar in Nederland op vakantie te gaan, ons eigen landje heeft zoveel te bieden!
 
Precies, sindsdien kijk ik heel anders tegen een dijkje aan en hebben Guzzi rijders mijn volle respect. Bovendien heb ik mij voorgenomen om alleen nog maar in Nederland op vakantie te gaan, ons eigen landje heeft zoveel te bieden!
Je komt wat cynisch over Erik. En dat is niet nodig. Want laten we wel wezen; zo'n lel van een Guzzi niet de dijk afjanken, is een behoorlijke verdienste. Vraag maar aan Lara. En daarnaast, weet jij hoeveel een gemiddelde heks weegt? Precies! Nou ik dus wel.
Alleen, wat ik wel mis; is dat stukje male-bonding wat je bij Xperience wél duidelijk voelde. :P
 
Bovendien heb ik mij voorgenomen om alleen nog maar in Nederland op vakantie te gaan, ons eigen landje heeft zoveel te bieden!

Da's ergens wel weer heel erg jammer, want jij bent toch zeker een exponent van het Nederlandse en dus weer uitermate geschikt voor een langdurig buitenlands verblijf. Jij kan ze daar zoveel leren...
 
Dat programma is toch een groot reclameblok van een half uur.
Had beter Safelife kunnen heten.
Ik snap de reclamecodecommissie wel dat ze boetes op zijn gaan leggen bij de tv zenders (minimaal om de 12 minuten een reclameblok ofzo).

Gaan ze straks bij de tips ook vertellen dat je linker- en rechterknipperlichten heb? :+
 
Het is een leuk programma voor als je nog niet motor rijdt !! |(

Dat is wat ik ervan vind! :r


Ik stem nog steeds voor Top gear alleen dan met motoren !!
 
Het motorrijden wordt gepresenteerd als een vluchtige trendy life-style. De inhoud is erg oppervlakkig en het wordt allemaal gepresenteerd door mensen die volgens mij af en toe een klein zondagsritje maken. Als er een motorrijdende acteur wordt uitgenodigd, dan gaat 90% over wat zijn toekomstige artistieke producties als films, series en theater-optredens worden. Zoals eerder gezegd, is het een amusant programma om er naar te kijken als je zelf geen motor rijdt. Maar als motorrijder wordt ik er niet veel wijzer van. Ik voel me niet aangesproken als potentiële doelgroep van dit programma. En inderdaad er wordt niet echt met een kritisch oog naar motoren gekeken. Qua produkt-beoordeling is het eigenlijk een verkapte promotie-film. Jammer, want het had best een leuk programma kunnen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan