roelandwillem
Rookie
Hallo slimme mannen van Motor-forum,
Afgelopen januari is mijn Honda NTV 650 gestolen in Rotterdam, nadat ik met het ijs was uitgegleden en door een beschadigde radiateur niet verder wilde rijden.
Tot mijn grote verbazing was de motorfiets aan het einde van de dag spoorloos...
Gelukkig heeft een oplettende agent in Rotterdam-Zuid mijn motorfiets zien staan zonder nummerplaat, framenummer en spiegels.
Deze was gekgenoeg een ander kleurtje geworden, maar dit stond gelukkig wel goed.
Nu is de klacht dat de motorfiets eigenlijk niet lekker wil lopen, want als ik wat meer gas geef valt hij eigenlijk uit. Hoger dan 3.000 rpm komt hij dan ook niet.
Hij loopt stationair eigenlijk wel oke.
Hebben jullie suggesties waar dit aan kan liggen? Het ligt niet aan de benzine of de bougies.
NB. Het contactslot is door de dieven geforceerd, waardoor ik 2 van de 3 draden met een kroonsteentje heb bevestigd. Ik houd er één over, maar weet niet waar deze voor dient.
NB. Mijn angst/vermoeden is dat er net zo lang mee is gereden totdat de koelvloeistof op was en daarmee een warmloper is opgetreden. Is het niet hoog in toeren kunnen komen een symptoom van een warmloper?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik wil graag weer op mijn motor rijden.
Gr Roel.
Afgelopen januari is mijn Honda NTV 650 gestolen in Rotterdam, nadat ik met het ijs was uitgegleden en door een beschadigde radiateur niet verder wilde rijden.
Tot mijn grote verbazing was de motorfiets aan het einde van de dag spoorloos...
Gelukkig heeft een oplettende agent in Rotterdam-Zuid mijn motorfiets zien staan zonder nummerplaat, framenummer en spiegels.
Deze was gekgenoeg een ander kleurtje geworden, maar dit stond gelukkig wel goed.
Nu is de klacht dat de motorfiets eigenlijk niet lekker wil lopen, want als ik wat meer gas geef valt hij eigenlijk uit. Hoger dan 3.000 rpm komt hij dan ook niet.
Hij loopt stationair eigenlijk wel oke.
Hebben jullie suggesties waar dit aan kan liggen? Het ligt niet aan de benzine of de bougies.
NB. Het contactslot is door de dieven geforceerd, waardoor ik 2 van de 3 draden met een kroonsteentje heb bevestigd. Ik houd er één over, maar weet niet waar deze voor dient.
NB. Mijn angst/vermoeden is dat er net zo lang mee is gereden totdat de koelvloeistof op was en daarmee een warmloper is opgetreden. Is het niet hoog in toeren kunnen komen een symptoom van een warmloper?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik wil graag weer op mijn motor rijden.
Gr Roel.