motor loopt op 3 poten

23 aug 2008
22
0
Hallo heren/dames

als mijn motor goed warm is en ik rij constant een bepaalde toeren /kilometers dan begint hij te stoten en op 3 poten te lopen ,als ik gas bij geef of ik schakel terug dan is het wel weer goed wat zou dat kunnen zijn,en het maakt niet uit of ik in z.n 2 ,3 ,of 5 rij
hij doet het gewoon.

motor is een GS 850 G (suzuki)
 
Versleten gasnaald/geleider of een afsluitnaald van de vlotter lek of vlotterniveau.
Lijkt erop dat deze ene niet willende, een te rijk mengsel voor zijn keizen krijgt.
 
Versleten gasnaald/geleider of een afsluitnaald van de vlotter lek of vlotterniveau.
Lijkt erop dat deze ene niet willende, een te rijk mengsel voor zijn keizen krijgt.

die laatste carb heb ik juist net vanmiddag vervangen ,deze cylinder wordt nou wel goed heet wat hij niet deed ,ik heb alle sproeiers en de hele klimbim overgezet op deze nieuwe (re)

hij stroomt niet over als ie lek zou zijn kan deze overstromen maar dat is niet het geval
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag weer aan de gang geweest ben het nou even zat maar het gaat steeds beter ,morgenavond nog maar een keer de tant enzo eraf en dan moet het goed gaan hij houd nog een heel klein beetje in .

het zou ook kunnen dat de kabels niet goed zijn maar dat is aan één stuk gegoten va de bobines nou heb ik gehoord dat daar verloopjes voor zijn is dat ook zo??
 
volgens mij is jouw motorforumnaam verkeert. moet zijn locomokrokomokipkanariekachelfantje _O- _O-

zo gebruikte wij die naam, zo'n 30 jaar geleden op de 27mc
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem vanmiddag weg gebracht naar de monteur dan moet hij maar even kijken ,want ik kom er toch niet uit ,ik heb al vanalles eraan gedaan ik wiet ut niet meer,moest toch een nieuw voorbandje hebben dus laat ik hem er lekker op uitleven ;(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan