GSXR-1000-K8
MF'er
- 17 feb 2009
- 113
- 0
Hallo,
Wie kan mij helpen:
Ik heb deze week mijn suzuki gsxr1000 op de testbank gehad, en er is het volgende uit gekomen:
Aantal PK's op de achter-as = 150,10 PK
Max Koppel: 107,93 NM
Maar er is een ding: Uit de test blijkt, dat op een bepaald punt mijn motor veelste arm staat afgesteld,
Als je in de 4de versnelling de run maakt ( sterkste versnelling ), dan blijkt
dat tussen de 3000 en 10.000 toeren de motor te arm staat afgesteld.
Tussen de 3000 en 10.000 toeren is hij zelfs niet te meten!!!
Dit terwijl de PK's goed zijn????
Na de 10.000 toeren komt hij weer bij, de "normale"brandstof/lucht verhouding.
Wie weet hier de oplossing voor???????? ( nog ff geen powercommander, dit moet al vanaf de fabriek redelijk goed staan, )
( er zit wel andere uitlaat op, maar dan kan het toch niet zijn dat hij meteen zo arm staat???)
Wie kan mij helpen:
Ik heb deze week mijn suzuki gsxr1000 op de testbank gehad, en er is het volgende uit gekomen:
Aantal PK's op de achter-as = 150,10 PK
Max Koppel: 107,93 NM
Maar er is een ding: Uit de test blijkt, dat op een bepaald punt mijn motor veelste arm staat afgesteld,
Als je in de 4de versnelling de run maakt ( sterkste versnelling ), dan blijkt
dat tussen de 3000 en 10.000 toeren de motor te arm staat afgesteld.
Tussen de 3000 en 10.000 toeren is hij zelfs niet te meten!!!
Dit terwijl de PK's goed zijn????
Na de 10.000 toeren komt hij weer bij, de "normale"brandstof/lucht verhouding.
Wie weet hier de oplossing voor???????? ( nog ff geen powercommander, dit moet al vanaf de fabriek redelijk goed staan, )
( er zit wel andere uitlaat op, maar dan kan het toch niet zijn dat hij meteen zo arm staat???)
Laatst bewerkt: