Motor maar weer inruilen????

ik ben dus niet de enige. Ik heb de BB gekocht omdat het mijn droommotor is. Het punt is inderdaad beheersing maarja je merkt aan alles als je erop rijd dat het harder kan. De reden dat ik die cbr 1000F kocht was inderdaad vanwege het koppel maar een custom lijkt me niks, een naked bike klinkt al beter maar een cruise control is ook een mogelijkheid.

Het gaat me niet zo om eens een keertje 140km/h+ maar meer om die maffe inhaalacties en 200km/h+ enzo.

Een supermotard ofzo lijkt me niks, die zithouding staat me niet aan. En ik moet nog al eens de snelweg op.

IK denk dat ik eens ga kijken voor die cruise control.
 
Kleine tip, ik heb ooit in het begin dat ik met de motor rij de snelheidsmeter voor een stuk afgeplakt. Wanneer je de wijzer niet meer ziet rij je te rap. Simpel en mij hield dit trukje in toom. Maar nu dat ik toch wat motorervaring heb is die plakband allang weer weg.
 
op supermoto discussie lijsten hoor ik niks anders...

met zo'n ding doe je rustig aan waar er veel gecontroleerd wordt en hang je de beest uit waar het min of meer kan })

interesse in een mooie groene duke-2? :+
Sorry GuZ maar een Duke vind ik toch ook niet echt mooi hoor, niet offroadlook genoeg vind ik voor een SM :)
Maar Woofer neem toch maar gewoon een SM, je gaat zo snel niet maar hebt veeeeeeeeel meer fun in de bochten })
 
Terug
Bovenaan Onderaan