Motor markt Hardenberg a.s. zaterdag 6 okt

PeterH1960

Rookie
5 sep 2012
9
0
Almere
hallo allemaal
als beginnende sleutelaar ben ik op zoek naar wat onderdelen voor een YAMAHA YZF750 1993 die jaren stil heeft gestaan en door vorige eigenaar (hardhandig)gestript is tot naked bike.
ik las dat er aanstande zaterdag 6 0kt. een motor markt is in hardenberg.
Zijn MFers. die hier al eens zijn geweest? zijn er inderdaad veel gebruikte onderdelen te koop?
tegen redelijke prijzen!

ik hoor graag
mvg peter
 
Tis een leuke en gezellige markt voor oldtimer/youngtimer motoren en onderdelen en ik denk dat het type waar jij onderdelen voor zoekt wat te jong is maar goed je weet het natuurlijk nooit......
 
bedankt teamheronsuzuki voor de snelle reactie, denk dat ik inderdaad toch maar ga kijken, sfeer proeven, maybe wat sleutel gereedschaap op duiken. Zijn er nog meer van dergelijke onderdelen markten in nederland bekend. vind de sloperij prijzen tweedehands vaak best nog prijzig.
 
Kom er al tig jaren, 2x per jaar.
Een erg leuke beurs, vooral voor de oudere motoren, volop keuze.
Voordeel, nog nooit thuis gekomen zonder iets te schoren voor mijn motors.
Ben wel altijd een van de eersten, dus op tijd aanwezig zijn.
 
Laatst bewerkt:
bedankt allemaal voor input, ga zeker a.s. zaterdag en lekker vroeg misschien wat leuks op de kop tikken en mischien wat onderdelen die ik nodig heb.
gr peter
 
Het belooft morgen weer gezellig baggerweer te worden, dus dat wordt ouderwets met de drekleerz'n door de modder...mmmmm
Ik kom op tijd en vertrek weer op tijd, dit keer met l'automobile.
Effe spulletjes pogen te scoren voor de Lib.
 
wat voor onderdelen zoek je voor je motor , ga morgen ook naar hardenberg , dus...


bedankt allemaal voor input, ga zeker a.s. zaterdag en lekker vroeg misschien wat leuks op de kop tikken en mischien wat onderdelen die ik nodig heb.
gr peter
 
Net geweest. Soh, wat een natte modderbende. Jammer. Vanmiddag wel droog maar die moddermeuk trekt niet meer weg.
 
ben vandaag voor de 1 e keer naar Hardenberg geweest
ff 400 km op en neer gereden.
ik vond het een leuke beurs ,,, de meeste beurzen waar ik ben geweest is het aanbod ca 30 % motoren en ca 70 % brommers ,,,,hier was het anders om ,wel veel modder !
ik was gewaarschuwd ,dus had de laarzen mee .
ga zeker nog eens
 
dan moet je zekers de voorjaarbeurs bezoeken , er was nu niet veel aanbod.
 
ALTIJD de voorjaarseditie doen, veeeel meer (motor-)aanbod.

Was er om 11.00u en zoals verwacht lekker sompig.
Even wat tankdoprubbers gescoord en wat leuke aanbiedingen bekeken.
Rond 12.30u zat deze jongen weer in een beslagen auto naar huis.

Tot eind maart!
 
Terug
Bovenaan Onderaan