Motor max 2000 euro :-)

Rob_V

MF'er
25 jul 2006
99
0
Waalwijk
Hey,

Ik zoek een motor en ik heb een budget van max 2000 euro.
De motor moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

- Geen chopper
- Geen schademotor (een krasje mag natuurlijk)
- Sportief model (toer / sporttoer / sport)
- Geschikt het vervoeren van 2 personen
- Vermogen + 35kw
- Betrouwbare motor (voldoende onderhoud etc.)
- Maximale leeftijd 16 jaar
- Geen knutselmotor (het liefst orgineel)

Bij voorkeur omgeving brabant / zuidholland.

PM / email mag.

Alvast bedankt!

Greetz Robert
 
heb hier een zwarte gpz 1100 staan van 84
750 euris brengen mogelijk.
ding moet weg want dit gaat ff ter rap voor mijn portemonai..lees al die kutbekeuringen moet maar eens afgelopen zijn met dat gejaag op die autobaan
 
Beste,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik zit zelf te twijfelen naar een model (CBR / GSX) vanwege het zitcomfort.
Vandaag heb ik op een CBR gezeten en ik had het idee dat het stuur echt te laag stond.
Nu heb ik geen ervaring met z'n motor en misschien is het wennen maar vroeger heb ik een MB (brommer) gereden en dat vond ik zelf niet z'n suc6 (ook laag van voren).

Kortom ik ben benieuwd hoe evt. een sport toermodel zit?

Evt die GPZ (heb je meer info?)

Ps die GSX ziet er ook erg stoer uit :D ik heb helaas geen ervaring met een GSX of het een motor zal zijn die mijn zal gaan bevallen.

Kunnen jullie evt. info (foto's etc) sturen naar:
motor <at> genesisfm.demon.nl ?

Alvast bedankt.

Greetz Robert
 
Helaas valt de mijne niet binnen jouw budget (ca. 3k)

Succes met zoeken iig! 8-)
 
Beste,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik zit zelf te twijfelen naar een model (CBR / GSX) vanwege het zitcomfort.
Vandaag heb ik op een CBR gezeten en ik had het idee dat het stuur echt te laag stond.
Nu heb ik geen ervaring met z'n motor en misschien is het wennen maar vroeger heb ik een MB (brommer) gereden en dat vond ik zelf niet z'n suc6 (ook laag van voren).

Kortom ik ben benieuwd hoe evt. een sport toermodel zit?

Evt die GPZ (heb je meer info?)

Ps die GSX ziet er ook erg stoer uit :D ik heb helaas geen ervaring met een GSX of het een motor zal zijn die mijn zal gaan bevallen.

Kunnen jullie evt. info (foto's etc) sturen naar:
motor <at> genesisfm.demon.nl ?

Alvast bedankt.

Greetz Robert

Geloof nooit dat je een goeie GSX/CBR gaat vinden voor max 2000.....
:N
 
Denk inderdaad dat je verwachtingspatroon qua prijs/ bouwjaar verhouding erg snel vervliegt. De meeste die goedkoper zijn hebben vaak veel gelopen en valt toch vaak tegen. Heb onlangs op een Suzuki GSXR750 gereden uit 99. Ben nu nog eigenaar van een Suzuki RF900R, maar ik had er wel meer van verwacht van zo'n GSX. Weet niet hoeveel cc je wilt gaan rijden maar als je ergens €1750 meer aan je budget kan toevoegen mag je mijn RF kopen. Hij staat ook op M-F te koop hoor.
 
Whehe as. zaterdag ga ik een rondje motorzaken doen :)
En even kijken wat voor motor nu echt bij mijn past.

Want hoe langer ik er over na denk hoe meer ik begin te twijfelen aan een CBR / GSX ivm mijn lengte (1.94) / zit positie / houding en evt. rug klachten.

En wat verwacht je ervan?
Tja... Ik ben nu een cb500 (les motor) gewend en vond die aan de ene kant snel zat.
Al viel het wel tegen met wind tegen vol gas op de snelweg. (bleef vrijwel op dezelfde snelheid hangen :P in zijn 6e versnelling :P )

Eigelijk zoek ik een motor met minimaal dezelfde zitpositie als een cb500 (dit zeg ik nu wel zonder ervaring met een cbr / gsx).

En jah je moet ergens beginnen.
Ik verwacht pas tegen eind volgend jaar wat geld bijeen te hebben voor een nieuwere motor (misschien wel nieuwe motor).
Momenteel hebben andere dingen even een iets hogere prioriteit.
Enne een goedkope motor heeft weinig afschrijving ;)

Ps. http://www.bikepics.com/pictures/641654/ lijkt mijn een ideale motor :)
Het is alleen zo moeilijk om van een plaatje de zit positie te beoordelen.
 
Ik ben 1.93 en ik heb op een gsx-r gereden maar dat viel mij best wel mee.
Is maar iets kleiner als mijn fz maar is goed te doen.
 
Mijn vriendin heeft ook vorig jaar november haar rijbewijs gehaald rijd nu op een Suzuki GSX 600f (ze is vrij klein dus een wat compactere motor gekozen)
Ik ben zelf ook rond jouw lengte. Heb in het verleden ook diverse motoren gehad.
Ben begonnen op een Suzuki 500, daarna vanwege m'n lengte Suzuki 750f, zit opzich prima, toen een miskoop (qua vermogen) Honda VFR en nu een Suzuki RF900R, ruim zitvermogen. Hij is wat langer dus voor lange mensen is dit de ideale toer/sport motor. Mijn vriendin heeft er ook in het begin een tijdje mee gereden, maar blijkt toch dat ze te klein is, kan moeilijk met d'r voet bij de grond en heeft ook haar eigen motor nu. Zowieso vind ik Suzuki de motor bij uitstek om ervaring op te doen.
 
mijn vader heeft een gpz500 te koop uit 1989. Is 1 jaartje ouder dan je eigenlijk wil, maar de VRAAGPRIJS is 650 euri..... heb er zelf geen fotootje van maar als je intresse hebt mail me dan maar. Hij is rood/zwart en ziet er op zich goed uit, alleen de uitlaten zijn kapot en het ding maakt nu een klereherrie!

motor moet weg ivm rugproblemen van mijn vader.
 
Ik heb nog een SV 650S in de aanbieding. 52000km nieuwe banden. technisch goed, optisch redelijk. Heeft wat krasjes en scheurtjes.

Mocht het je wat lijken hoor ik het wel.

vraag=2500.-
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Bedankt voor jullie reacties.

Maar ik heb inderdaad pas geleden een motor gekocht namelijk een transalp.
Sorry dat ik jullie niet eerder ingelicht heb.

Greetz Rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan