Motor Mercuur Den Haag gaat dicht

GKST

Die hard MF'er
10 jun 2009
371
0
Kwintsheul
Ik wou dus vandaag even wat klein spul voor me motor halen bij Motor Mercuur. Dus ik vraag aan de beste meneer achter de balie voor een setje nieuwe remblokken, waarop hij zegt dat hij me daarmee niet mee kan helpen. Ik snapte er niks van tot dat hij het slechte nieuws vertelde, dat zij zo goed als failliet zijn ( op Griekenland niveau ).

Dus alles wat met ducati en honda te maken heeft is klaar.

HD blijft nog wel in het pand, daar gaat het wel goed mee. (???????????????)

Vind ik erg jammer, sinds ik motor rij ga ik er altijd heen top kwaliteit wat betreft klantvriendelijkheid en service (soms een beetje duur :( )
 
Zat er aan te komen natuurlijk. Helaas maar waar! Jammer dat je nooit achter de echte reden van faillissement komt.

Succes aan de medewerkers met het vinden van een nieuwe baan!
 
Is de verhuizing van de Pletterijkade naar de Laan van Waalhaven toch te duur uitgevallen?
 
Hmm die ook al, hopelijk blijft HD er wel zitten zodat mn Buell voor zn beurten kan blijven.
Lijkt de laatste tijd overal in te storten...
 
Toevallig ben ik er afgelopen weekend voor het eerst effe wezen kijken. Beetje té grote tent met té weinig aanbod. En natuurlijk een afgelegen rotplek om een motorzaak te openen.
 
Heb daar eind 1977 m'n eerste en enigste Goldwing gekocht; reed een van hen nog met een BMW vierwieler voor, zodat ik a. niet zou verdwalen in den Haag, en b. m'n nieuwe eigendom niet klem zou rijden op die tramrails, want dat waren wij in Eindhoven niet gewend! Topservice, in ieder geval destijds. Weer een oud bedrijf weg, de spoeling wordt dunner en dunner, helaas.
 
Verbaast me niet heeeel erg. Ben er een keertje geweest om wat rond te neuzen, voornamelijk voor ducati's. Raak ik uiteindelijk in gesprek met een verkoper die verhalen hielt dat dingen teveel vermogen hadden om nog begrensd en zijn verhaal omtrent 25kw klopte echt van geen kant en hij reageerde nog bot op mijn correcties ook. Verder vond ik het toch ook wel erg rustig.

Naja, het blijft natuurlijk ERG jammer dat zo'n mooie net vernieuwde zaak failliet gaat.
 
Met verbazing lees ik dit.

Ze zitten er net ,slechte keuze om van Pletterijkade richting dure Ypenburg te gaan?
Vorige week ben ik er nog geweest, was in de buurt denk gaat ff langs koekeloeren.Geen enkele klant en het personeel was ook niet echt vrolijk betreft uitstraling,niet vreemd na dit.

Huidige eigenaar is Arie Molenaar.
 
Zat al een hele tijd in de lucht, maar jammer dat er weer een oud motorbedrijf het niet meer kan bolwerken. '(
En hier maar zeuren dat de dealers te duur zijn, helaas kan het niet anders.
Veel succes voor het personeel en eigenaar met het goed laten verlopen van hun toekomst
 
Jammer dat een gevestigde naam gaat verdwijnen.
Maar zij zullen waarschijnlijk (helaas) niet e enige zijn, vrees ik.
De beroerde economie zal ongetwijfeld zijn slachtoffers onder de motorzaken gaan maken.
Hopelijk vindt het personeel snel een geschikte / leuke baan.
 
Assen hebben we ook nog net een nieuwe Ducati dealer... Maar aangezien ik al een Ducati heb, ga ik lekker naar een scarpa toe voor onderhoud en onderdelen...

Tevens ben ik 1 keer bij mercuur geweest( nog nooit zo onbeschoft behandelt)..En daarna nooit meer...Ik ben niet de enige die daar liever niet kwam voor spulletjes..
 
Assen hebben we ook nog net een nieuwe Ducati dealer... Maar aangezien ik al een Ducati heb, ga ik lekker naar een scarpa toe voor onderhoud en onderdelen...

Tevens ben ik 1 keer bij mercuur geweest( nog nooit zo onbeschoft behandelt)..En daarna nooit meer...Ik ben niet de enige die daar liever niet kwam voor spulletjes..

in Assen s het de één voor de ander, dus niets erbij in die buurt.

Scarpawas er ook niet geweest als Ducati Rotterdam de stekker er niet had uitgetrokken
 
Dat was te verwachten. Twee maanden terug was er al een topic van iemand die daar zn nieuwe duc had gekocht en die maar niet vrijgegeven werd door de importeur meen ik.
Dealer geld
 
Laatst bewerkt:
Zat er aan te komen met dat stelletje chagrijnen. Ik kwam er nooit graag en ben nog nooit in nieuwe pand geweest.
Wel jammer dat er weer een zaak in de buurt weg gaat.
 
Dus toch. Las het een paar weken geleden al in diverse topic, maar vervolgens niets meer hierover vernomen. Ook nog regelmatig de site in de gaten gehouden of daar misschien iets op stond of offline is gehaald.

Maar dus toch... sja, heb er zelf één keer een beurt uit laten voeren. Was opzich wel handig, zo'n dealer in de buurt, maar heb er geen moeite mee om iets verder te rijden naar ScarpaMoto bijvoorbeeeld (net als KRS-M900). Veel persoonlijker en sfeervoller.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan