Motor merken en verkoop cijfers discussie

lionofjudah

MF veteraan
9 jul 2019
1.373
626
Gelderland
2022 is nog niet voorbij. Hieronder de verkoopcijfers van 2021: Motorverkoopcijfers 2021 - Bakker Motors Zaandam

Nieuwe motorfietsen:
1BMW2420R 1250 GS (Adventure)
2YAMAHA2315MT-07
3KAWASAKI2050Z900
4HONDA1695NC750X
5KTM13251290 Super Adventure S
6SUZUKI910DL650 V-Strom
7HARLEY DAVIDSON850Pan America 1250
8TRIUMPH785Trident 660
9PIAGGIO625Vespa GTS 300
10DUCATI560Multistrada V4


Cijfers geven ongeveer ook aan welke plekken de afgelopen 3 jaar door welk merk gedomineerd word. Dit is wel interessant.
Wat ook interessant is, buitenlandse merk motoren die ik tenminste nog niet eerder van gehoord heb: Home - Voge Motorcycles, Cfmoto motor kopen vanaf €5.099 - BikeNet

Als ik kijk naar de specs zijn er heel veel leuke motoren, en voor een goede prijs.

Wat vinden jullie?
 
Grappig, want ondanks dat "iedereen" viel over het 'spuuglillike' vierkante uiterlijk van de H-D PA....is het een verkooptopper zo te zien.. :}
 
Grappig, want ondanks dat "iedereen" viel over het 'spuuglillike' vierkante uiterlijk van de H-D PA....is het een verkooptopper zo te zien.. :}
Van alle types van HD was de PA de meest verkochte idd. Harley heeft een heleboel types, dus aandeel PA's hoeft niet groot te zijn, maar het zou kunnen.
 
Eysink, Sparta, DMF, Kaptein...maar die verkopen al een tijdje erg slecht.. 🤪
 
2022 is nog niet voorbij. Hieronder de verkoopcijfers van 2021: Motorverkoopcijfers 2021 - Bakker Motors Zaandam

Wat ook interessant is, buitenlandse merk motoren die ik tenminste nog niet eerder van gehoord heb: Home - Voge Motorcycles, Cfmoto motor kopen vanaf €5.099 - BikeNet

Als ik kijk naar de specs zijn er heel veel leuke motoren, en voor een goede prijs.

Wat vinden jullie?
Chinese troep, ver weg van blijven.
Maar ja goedkoop is toch aantrekkelijk voor mensen die alleen naar prijs kijken en overige zaken als duurzaamheid en arbeidsomstandigheden hun bibs zal oxideren.
Dat vind ik dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan