Motor met een radio is ,n Trabant met Airco

Een radio op de motor

  • Slaat als een l#l op een drumstel

    Stemmen: 11 11,3%
  • Voegt echt iets toe aan motorrijden

    Stemmen: 14 14,4%
  • Is iets voor Goldwing boys of HD Hanggliders

    Stemmen: 11 11,3%
  • Is niks voor mij, ik luister liever naar de uitlaat

    Stemmen: 61 62,9%

  • Totaal aantal stemmers
    97

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.687
1.961
Kortom, het past voor geen meter bij elkaar!

Voorbeeld: ik vind het afgrijselijk als er weer zo,n Goldwing of HD Hangglider voorbij komt denderen (met een schijtgangetje ook nog) met van die achterlijke hoempapa muziek uit de speakers blerend over straten en boulevards.


(volgens mij zetten ze ,m x-press hard om e.e.a. te compenseren of iemand te imponeren, iets wat in beide gevallen kansloos is)

Als je motorrijdt is het motorgeluid en de beleving zo dat je absoluut geen radio nodig hebt,ook niet op lange afstanden...eigenlijk compenseer je met een radio het feit dat je fantasieloos rondtuft en eigenlijk liever in een auto wilt zitten...nou, wat houdt je tegen? en je zit nog droog ook!

Radio aan? auto in! Motor op? oordoppen uit 8-)

De volgende stap na radio op je motor, wat is dat dan? een magnetron in je topkoffer?

Laten we wel gewoon motorrijders blijven en geen onoverdekte autobestuurders..... :]
 
Laatst bewerkt:
Als ik op een bank (op wielen) zit luister ik graag naar muziek.
Jan Smit en Corrie Konings knetterhard..............





En ABBA.......................
 
Mja, ik vindt het net zoiets als handvatverwarming. Ik zou er geen motor voor laten staan als ie het niet had (verre van zelfs), maar als het er onverhoopt toch opzit, vindt ik dat helemaal niet erg.
 
Is het raar als ik liever naar mijn airbox luister dan naar mijn uitlaat? :P
 
Magnetron in de top-koffer he... Wauw, idee van het jaar!
En een diepvries en koelkast in de zij-koffers.
In de koelkast een lekker blikje Lipton IceTea
In de diepvries een mora frikandel broodje!






Maar dan moet ik stoppen met rijden en afstappen, en dat is het niet waard.
Ik rijd liever in een rit de tank leeg zonder te stoppen :+
 
Gewoon je oordoppen in, setje luidsprekers in de helm en lekker luisteren. In mijn geval dan geen muziek (das mij te saai) maar lekker Radio1 of BNR.

(Nee, het is nog geen vrijdag, ik ben geen troll, heb geen hekel aan muziek maar hou het liever op info(tain)ment).
 
Helmspeakers en otoplastieken zijn een goeie combo. Afhankelijk van m'n bui hangt de Zumo met eigen muziek of de porto met radio op 3FM er aan :P
 
Als ik op mijn cbr1000f rij dan heb ik genoeg aan het motorrijden en het uitlaat geluid. *O*
Rijd ik op mijn bmw k100 dan mis ik na 5 minuten al de radio.
Bmw rijden is eigenlijk autorijden maar dan op 2 wielen _O- Volkomen emotieloos -O- maar hij brengt je overal en probleemloos over lange afstanden _O- 8-)
 
Heb in een ver verleden ook wel eens met een walkman en in-ear speakers rondgereden. Was maar van heel korte duur, leid teveel af van hetgeen je werkelijk mee bezig bent (motorrijden dus) en genieten van muziek gaat ook niet echt. Wil van beide afzonderlijk kunnen genieten, ben wellicht niet voor multitasking in de wieg gelegd... Eigenaren van motoren waarop een zodanige installatie is gebouwd zodat iedereen kan ''genieten'' van hun compensatiedrang zou ik liever relateren aan een bepaalde aflevering van South Park.
 
Terug
Bovenaan Onderaan