motor-mover

skippy

MF'er
28 feb 2003
209
0
Doetinchem
Wie weet waar ik een motor-mover kan kopen die onder het achterwiel kan. eventueel een voor eenmiddenbok maar dan niet met van die kleine wieltjes want dat gaat denk ik niet lekker over stenen. Zie ze alleen voor de middenbok te koop.
 
heb er zelf een ken je zo je achterwiel in zeten met zwenk wieltjes, werkt perfect.Je ken ze als het goed is, bij bijna elke motorzaak zoeen ding kopen in iedergeval bij safe en motoport. Motoport heb ik hem zelf gehaald.
 
ok had op internet zitten zoeken wellicht dat ze daar ergens te koop zijn of bij louis.de maar kon niks vinden. Anders misschien zelf eentje maken. Ken wel iemand die kan lassen misschien.
 
ikzelf heb bij Louis in Duitsland 2x een motor mover gehaald. Het voordeel van louis is dat je alles kan omruilen tegen geld of tegen een ander artikel. De service is hierin gewoon goed.

Ik had zelf de middenbok versie gehaald. Dit waren de motoboy standaard motoboy professional (voor de boxer motor). Beiden voldeden echter totaal niet.

Bij de professional versie kreeg ik mijn motor (vfr800) niet op de middenbok omdat de bok met zijn 'voetjes' niet op de motoboy terecht kwam.

Bij de normale versie kreeg ik wel de middenbok op de motoboy, maar kreeg ik de motor niet meer op de bok. Ook al was de middenbok maar een paar millimeter hoger ten opzichte van de vloer, het hefeffect was niet meer mogelijk. Na een aantal minuten sjorren aan de motor ben ik maar gestopt.

Ook op een virago was het niet mogelijk om hem op de bok te zetten. Als je deze versie wilt kopen, laat de winkel het maar demonstreren op jouw type motor....
 
denk dat diegene voor het achterwiel wat beter is aangezien hier grotere wielen onderzitten, degene met kleine wielen werken lijkt me alleen op een gladde betonvloer
 
Zoals ErwinS al zegt, welke en waar je 'em ook gaat kopen: Vraag een "demo" aan de verkoper op jouw (type) motor en probeer het zelf ook eens een paar keer. Dit scheelt gezeik achteraf.

Die van mijn heb ik bij Arie Molenaar gehaald.
 
bedankt voor de tip, is niet zeker of hij nodig gaat zijn maar dan weet ik het in iedergeval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan