Motor neergelegd ;( wat nu?? (foto's)

full


Keep up the good work......

Zeik zowat in..... ehhh, oeps!!

:}
 
Ja maarrrrrr...... nu wil ik toch weten wat er nu precies gebeurt is want iedereen doet er zo vaag over en wil maar niet vertellen wat er gebeurt is.
Nou ze hebben dan vast zeker iets te verbergen.
Beetje flauw hoor, hoe kan ik hier nu wat van leren.
Oh ja en ik doe niet aan bureauracen, er is geen ruimte op mijn bureau en daarbij dat is levensgevaarlijk hoor, dan rijdt je veel te hard.


:+
 
Wat zijn julie een stelletje sukkels, zeg B|

Dan ik wel eens eventjes laten zien hoe het wel moet.

full


Kijk eens even, hoe ik tussen de weinige ruimte tussen mijn toetsenbord en mijn geavanceerde monitorophouder (type D.O.O.S) doorschiet.
 
Wat zijn julie een stelletje sukkels, zeg B|

Dan ik wel eens eventjes laten zien hoe het wel moet.

(Afbeelding)

Kijk eens even, hoe ik tussen de weinige ruimte tussen mijn toetsenbord en mijn geavanceerde monitorophouder (type D.O.O.S) doorschiet.
dat vind nu asociaal weggedrag :( :( :(

zomaar overal tussen door knallen....je rijbewijs afpakken...dat moesten ze :( :( :(

ons motorrijders n slechte naam bezorgen dat doe je daar mee B|





:+
 
dat vind nu asociaal weggedrag :( :( :(

zomaar overal tussen door knallen....je rijbewijs afpakken...dat moesten ze :( :( :(

ons motorrijders n slechte naam bezorgen dat doe je daar mee B|

Ik heb mijn fout ingezien, je hebt hartstikke gelijk. Vanmiddag zag ik vlak voor me een vreselijke computercrash gebeuren '( . Dit zet je wel aan het denken.

full
 
Ik snap niet dat jullie geen crosser of supermotard gebruiken, dan zijn die toetsenborden aangename obstakels en win je elke bureaublad race 8-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan