motor neergelegd

dikiedik

Die hard MF'er
31 mei 2004
404
27
Rotterdam
Kom vandaag aanrijden bij de kroeg waar om
(posen ?? met dat brik van mij, ik rijd die gasten die op hun R1 komen 'r uit)
een colatje te drinken en daarna weer verder te gaan :] .
Ik wil m'n moto parkeren paralel aan een fireblade uit '03, maar doordat ik daardoor dicht bij een putdeksel kwam te staan viel m'n moto bijna om (afwatering), dus wilde ik m op de stoep zetten, maar die was daar dus extra hoog (vanwege die put dus).
Dit ging dus niet (gaf onvrijwillig ff een burn weg),waarna ik d8 "hey ik rijd ff een stukkie langs de stoep en zet m op de stoep",
hierbij verloor ik dus m'n evenwicht omdat m'n voorwiel wel op de stoep, maar m'n linkervoet niet op de grond stond |( waardoor ik omviel in de richting van die fireblade :r (deze was net de dag ervoor opgehaald door de eigenaar na een reparatie van 3.000 euri).

Gelukkig kon ik m'n been tussen mijn moto en de zijne krijgen voor ik viel waar door alleen m'n spiegel zijn tank raakte, waarbij mij spiegel barste, en er een klein streepje vuil achterbleef op z'n tank die hij er zelf met 1 klein veegje af veegde (ik was al aan t zoeken naar m'n papieren), en zij "NEE HE, IK HEB M NET TERUG :X , maar t is gelukkig nu nix *D ".

:}
 
Laatst bewerkt:
Het ergste is nog dat ik met m'n moto overeind geholpen werd door een MEISJE

(wel 1 in t leer, dus dat kon slechter ;) )
 
ach ja ik kan me herinneren dat bij onze groep iemand met een 2003 fazer zijn motor op de standaard wilde zetten terwijl die niet uitgeklapt stond ... resltaat was die fazer + een 2003 R1 op de grond :)

Dus het kan erger... :X :X


Toch aussie ;)
 
Kom vandaag aanrijden bij de kroeg waar om
(posen ?? met dat brik van mij, ik rijd die gasten die op hun R1 komen 'r uit)
...
Ik hoop dat het terras niet al te vol zat (met van die gasten met een R1)




Wel lullig voor je. Schade is altijd balen.
 
Ik kom er dus NIET om te posen, omdat ik daar de fiets niet voor heb, die jongens met hun R1 die daar komen (en X-11's), daar komt de helft om te posen en kunnen absoluut niet rijden (er zitten ook een paar wannabee-ghostrider's bij, die met 230 over een 80 km weg knallen om dan weer 5 minuten te moeten wachten op de rest).
 
Terug
Bovenaan Onderaan