Motor-occassion, hoe nu verder?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
We weten allemaal dat we sinds een tijdje gesponsored worden door Motor-Occassion maar gaat er verder ook nog meer gebeuren, met deze samenwerking?

Heb wel eens zo\'n tijdschrift van hun doorgebladerd, maar kon er geen advertenties in ontdekken van dit forum, ik vind het nogal vreemd dat zij dit forum bekostigen (de hosting dan) en er dan verder amper iets meer mee doen, behalve dan een linkje op hun site. Zelfs niet eens een apart Occassion forum oid., had toch wel verwacht dat ze dat zouden eisen.

Ik ben benieuwd of er nog meer in het verschiet ligt binnen deze samenwerking. :)
 
Er komt een stuk in het blad over dit forum, waarschijnlijk met hulp van het bezoek aan de 3fm studio...

En er komt wel een announcement mbt motoroccasion, je kan namelijk tegenwoordig kleintjes als particulier plaatsen...
 
Er komt een stuk in het blad over dit forum, waarschijnlijk met hulp van het bezoek aan de 3fm studio...

En er komt wel een announcement mbt motoroccasion, je kan namelijk tegenwoordig kleintjes als particulier plaatsen...

Mijn ex-motor staat in nr 6 ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan