motor om laten vallen '( , en nu ...??????

mooi kut ,je kan altijd nog iemand vragen of die er ff op wil zitten en dan even om laten vallen kan die persoon mooi zijn verzekering even aanspreken ,ging ff op een motor zitten en heb hem laten vallen kon er niets aan doen, dit mag natuurlijk niet O-)
 
Op rijles had ik juist geleerd, eerst afstappen dan stander uitdoen. misschien een handige tip voor de volgende keer?


wil jij je rij schoolhouder eens vragen waar hij dat op baseert.

het is eerst de stander uit, motor neer zetten in de versnelling van vanwege hellings verschil(deze niet weg rolt) en dan af stappen.
en opstappen eerst uit de versnelling en dan de stander in en starten maar.
 
wil jij je rij schoolhouder eens vragen waar hij dat op baseert.

het is eerst de stander uit, motor neer zetten in de versnelling van vanwege hellings verschil(deze niet weg rolt) en dan af stappen.
en opstappen eerst uit de versnelling en dan de stander in en starten maar.

:^
Door een zelf inklappend standaard heb 1 keer m'n brommertje langs m'n schenen
voelen schrapen, dat was al behoorlijk pijnlijk,... die woog maar 110 Kg!
(en dan had ik nog mazzel dat ik werkschoenen aan had)
 
ik heb de mijne ook een keer om laten naaien :( het is dan wel een oud beestje uit 95 maar ik voelde me behoorlijk kut... zat toen echt nog geen krasje op,

is allemaal al weer gelukkig gefixt :+
 
Probeer eens wat met een vriend(in)/familielid/kennis te regelen. Dat hij of zij 'm per ongeluk heeft omgegooid. Je zou kunnen zeggen dat hij/zij struikelde en daarna tegen de motor is aangevallen, waarna de motor is omgevallen.

Dan kan je het via de WA verzekering van die persoon doen. Zit nl. geen no-claim op. Daarna ff samen uit eten om het 'goed' te maken.


Succes



Ik spreek niet uit ervaring hoor O-) O-)
 
wil jij je rij schoolhouder eens vragen waar hij dat op baseert.
Ik denk op het bestaan van zelfinklappende standaards en andere zaken die het onmogelijk maken om het ding uit te klappen terwijl je erop zit. Ik heb ook geleerd eerst afstappen, dan standaard uitklappen. En dat is best wel iemand die weet waar-ie het over heeft (zo eentje die de VRO instructeurs opleidt...).

Is volgens mij ook de volgorde die in de rijprocedure staat en die je bij de AVB parkeeroefening moet aanhouden. Maar dat zeg ik uit mijn hoofd...

(ik bok de mijne eigenlijk bijna altijd op, vertrouw dat overhellen nooit zo ;) )
 
Laatst bewerkt:
heeft een van jullie een aanrader om dat mee te doen.Iets wat goed werkt maar niet de lak dof maakt.

Ik zou eens gaan shoppen voor wat Commandant, ik heb daar in het verleden wat krasjes op mijn tank mee weggetoverd. Ik zou wel effe goed kijken welke Commandant je daarvoor moet hebben; er zijn meerdere soorten.

Greetz,

Najim
 
Probeer eens wat met een vriend(in)/familielid/kennis te regelen. Dat hij of zij 'm per ongeluk heeft omgegooid. Je zou kunnen zeggen dat hij/zij struikelde en daarna tegen de motor is aangevallen, waarna de motor is omgevallen.

Dan kan je het via de WA verzekering van die persoon doen. Zit nl. geen no-claim op. Daarna ff samen uit eten om het 'goed' te maken.


Succes



Ik spreek niet uit ervaring hoor O-) O-)

:r
 
Mijn ZXR 750 heeft ook al een x zoiets doorgemaakt :(
Dat moment is echt klote, heb 's morgensvroeg om 10 voor 8 toen het gebeurde de hele straat vol gescholden toen ik naar me werk wou gaan.

Ik had 1 dag me rbw, en de motor al paar maanden. Wou opstappen, ging goed, wil rugzak opdoen, zo blij als wat dat ik eindelijk voor de eerste x naar me werk kan met de motor, til een been op en duw (zo dom als ik ben) met me knie perongeluk tegen de tank, motor valt tussen me uit, half in de struiken.

Knipperlicht rechts kapot, paar krasjes op stikker.

Pff gelukkig was dat ut dus ik kon er mee leven, het is eerst SUPER klote, en nu zie je het niet eens meer :P

Gewoon gaan rijden en genieten van het rijden, dan vergeet je het wel weer! :]
 
ik lag bijna is met men ninja op men doos toen ik de 1ste keer ging tanken ermee
was met 2 vrienden onderweg, en we gingen tanken aan een behoorlijk drukke weg
en daardoor had ik niet gehoord dat de jiffy terugeklikt was, toen ik hem wilde neerzetten heb ik em nog juist kunnen houden, maar dit ook enkel omdat ik mezelf kon steunen tegen de benzinepomp, waarna men vrienden em terug rechtrokken
mja is een kut situatie voor je, maar ik heb er wel wat uit geleerd, ik klik nu altijd men jiffy naar benenden met de hiel van men voet (duwende op het uitstekend dingetje :) ) waarna ik hem altijd nog even voor de zekerheid naar voor duw
 
Terug
Bovenaan Onderaan