motor om laten vallen tijdens VRO

mooi shit Lady! maarja, idd het kan overal gebeuren..

wel leuk hoor zo'n daggie!

Ja, is echt leuk! Zo zie je dat de meeste mensen toch best moeite hebben met straatje keren. Dit 'straatje' was echter superbreed en toch waren er mensen die het gewoon niet redden. Ik dacht ook dat ik het niet meer kon, want zo'n sportmotor is toch heel iets anders dan zo'n 250 cc choppertje waar ik op heb gelest en dan ook nog 13 jaar geleden. Het is gewoon even een handigheidje. Later lekkere bochten gedaan, had jij ook vast leuk gevonden! :9
 
Dat straatje keren is idd vreselijk wennen op een sportmotor na lessen gehad te hebben op een ER-5. Niet normaal. Maar de draaicirkel is ook echt niet haalbaar binnen de examennormen (ben nog teruggeweest naar de examenparkeerterreinen en heb geprobeerd me binnen de stippen van het achtje draaien te houden, ging gewoon NIET.



Hey lady, die krassen, is de lak echt weg of slechts opervlakte krasjes?
Anders kan je die altijd nog proberen weg te polijsten..
 
Nee, ik was zo gek om helemaal naar Assen te gaan. De avond ervoor een hotelletje gepakt. Op sommige plaatsen loopt de baan schuin af en precies daar stopte ik. Mijn fiets is vrij hoog, dus dan krijg je dit effect :+ Hoe was jouw VRO? Ga je ook 2 doen? Ik wel en nummer 3 toch wel. Misschien doe ik die volgend jaar wel, als ik een andere motor heb. Ik ga dan wel naar Lelystad. Scheelt een kilometertje of 100 denk ik.
Op de regen na was het leuk, zeker de bochtjes aan het einde. :)
En VRO2 weet ik nog niet zo zeker. Bermrijden, aquaplanen. :X

Denk dat ik eerder een VRO3 ga doen voor dat ik aan een VRO2 begin. Heb ik meer aan.
 
Dat straatje keren is idd vreselijk wennen op een sportmotor na lessen gehad te hebben op een ER-5. Niet normaal. Maar de draaicirkel is ook echt niet haalbaar binnen de examennormen (ben nog teruggeweest naar de examenparkeerterreinen en heb geprobeerd me binnen de stippen van het achtje draaien te houden, ging gewoon NIET.
Na de VRO1 ben ik er achter dat het op de aller sportiefste motoren nog mogenlijk is om op een dubbeltje te keren hoor. :}
 
Dat straatje keren is idd vreselijk wennen op een sportmotor na lessen gehad te hebben op een ER-5. Niet normaal. Maar de draaicirkel is ook echt niet haalbaar binnen de examennormen (ben nog teruggeweest naar de examenparkeerterreinen en heb geprobeerd me binnen de stippen van het achtje draaien te houden, ging gewoon NIET.



Hey lady, die krassen, is de lak echt weg of slechts opervlakte krasjes?
Anders kan je die altijd nog proberen weg te polijsten..

Nee, op de kuip zitten wat diepe krassen, net als op de spiegel, maar die was toch al niet helemaal krasloos zeg maar :) Op de tank zitten twee lichte krassen en een heel licht deukje. Dat vind ik eigenlijk nog het ergst en daar kun je volgens mij ook niks aan doen. Toch is het geen opvallende schade hoor. Misschien wel op een splinternieuwe fonkelende fiets, maar dit beestje is al 18 jaar oud, dus dan let ik niet zo op een krasje meer of minder.
Tja, lastig he, die korte bochten op een sportfiets. Ik was ook altijd erg bang om over iets heen te rijden en dan op mijn plaat te gaan. Een takje ofzo... }) Heb ik toch tijdens die VRO over een balk gereden die dwars op de weg lag en over een autoband en ook nog met losse handen! :} En weet je wat er gebeurde???....helemaal niets :) Ik durf nu veel beter door de bovhten heen te kijken, zonder te moeten letten op stenen of stukken hout. Man, daar kun je gewoon met mag5 overheen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan